Like us on Facebook


Follow us on Twitter





Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 15 of 42
  1. #1
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Bratislava
    Posts
    79,884
    vCash
    1500

    NFL Comparisons Game

    I post a prospect, you post someone he compares to (does not have to be current guys) then post another prospect for the next person

    HaHa Clinton-Dix

    Quote Originally Posted by Nymfan87 View Post
    It would be ****ing dumb for anybody to trade up for a defensive end. How many games did JJ Watt, clearly the best DE in the NFL, win the Texans this year?
    LOL, yeah, if I ever finish my time machine I'll make sure not to go back and trade up for Watt. That would be a terrible idea.

  2. #2
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Lancaster, Pa
    Posts
    10,560
    vCash
    3425
    Quote Originally Posted by NormSizedMidget View Post
    I post a prospect, you post someone he compares to (does not have to be current guys) then post another prospect for the next person

    HaHa Clinton-Dix
    TJ Ward


    Jordan Matthews.
    Warning, my sig is NSFW. But hot damn is it hot:

    Click here to see how awesome.

  3. #3
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Bratislava
    Posts
    79,884
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by warfelg View Post
    TJ Ward


    Jordan Matthews.
    ****ing hell I love you. I've been looking for one on him and nothing ever hit me. That is perfect.

    Big Victor Cruz. Reminds me a touch of Jordy Nelson too.

    uhhh, hell I don't even know.

    Teddy Bridgewater

    Quote Originally Posted by Nymfan87 View Post
    It would be ****ing dumb for anybody to trade up for a defensive end. How many games did JJ Watt, clearly the best DE in the NFL, win the Texans this year?
    LOL, yeah, if I ever finish my time machine I'll make sure not to go back and trade up for Watt. That would be a terrible idea.

  4. #4
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    638
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by NormSizedMidget View Post
    ****ing hell I love you. I've been looking for one on him and nothing ever hit me. That is perfect.

    Big Victor Cruz. Reminds me a touch of Jordy Nelson too.

    uhhh, hell I don't even know.

    Teddy Bridgewater
    A little bit of Russell Wilson, a little bit of Aaron Rodgers, I guess...

    Ryan Shazier

  5. #5
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Bratislava
    Posts
    79,884
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by Andrei00 View Post
    A little bit of Russell Wilson, a little bit of Aaron Rodgers, I guess...

    Ryan Shazier
    This is like calling him a god coming from me but Lavonte David.

    Clowney.

    Quote Originally Posted by Nymfan87 View Post
    It would be ****ing dumb for anybody to trade up for a defensive end. How many games did JJ Watt, clearly the best DE in the NFL, win the Texans this year?
    LOL, yeah, if I ever finish my time machine I'll make sure not to go back and trade up for Watt. That would be a terrible idea.

  6. #6
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Lancaster, Pa
    Posts
    10,560
    vCash
    3425
    Quote Originally Posted by NormSizedMidget View Post
    This is like calling him a god coming from me but Lavonte David.

    Clowney.
    Kevin Greene. I'm not sold on Clowney going 100% all the time.

    Stephen Tuitt.
    Warning, my sig is NSFW. But hot damn is it hot:

    Click here to see how awesome.

  7. #7
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Your moms house
    Posts
    2,548
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by warfelg View Post
    Kevin Greene. I'm not sold on Clowney going 100% all the time.

    Stephen Tuitt.
    I see a lot of Ropati Pituotua in Tuitt

    Tre Mason


    Philadelphia 76ers 2000-2001 Sim League Champion

  8. #8
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Lancaster, Pa
    Posts
    10,560
    vCash
    3425
    Quote Originally Posted by killthesux View Post
    I see a lot of Ropati Pituotua in Tuitt

    Tre Mason
    LenDell White

    Eric Ebron (I got one in mind I just want to see if someone else says the same)
    Warning, my sig is NSFW. But hot damn is it hot:

    Click here to see how awesome.

  9. #9
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    638
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by warfelg View Post
    LenDell White

    Eric Ebron (I got one in mind I just want to see if someone else says the same)
    Jermaine Gresham / a raw Jordan Reed.

    Dee Ford

  10. #10
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Lancaster, Pa
    Posts
    10,560
    vCash
    3425
    Quote Originally Posted by Andrei00 View Post
    Jermaine Gresham / a raw Jordan Reed.

    Dee Ford
    Damn I was hoping for Dustin Keller. Those two are like twinses on the field.

    As for Dee Ford:
    Aaron Maybin

    Shane Skov.
    Warning, my sig is NSFW. But hot damn is it hot:

    Click here to see how awesome.

  11. #11
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Bratislava
    Posts
    79,884
    vCash
    1500
    Comparing Jordan Reed to Gresham or Keller is insulting to Jordan Reed. lol

    Quote Originally Posted by Nymfan87 View Post
    It would be ****ing dumb for anybody to trade up for a defensive end. How many games did JJ Watt, clearly the best DE in the NFL, win the Texans this year?
    LOL, yeah, if I ever finish my time machine I'll make sure not to go back and trade up for Watt. That would be a terrible idea.

  12. #12
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Bratislava
    Posts
    79,884
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by warfelg View Post
    Damn I was hoping for Dustin Keller. Those two are like twinses on the field.

    As for Dee Ford:
    Aaron Maybin

    Shane Skov.
    That Ford one. Oucccccccccchhhhhhhhhhhhh

    Bruce Irvin or Worilds.


    Skov.....uhhhhhhhh **** AJ Hawk.

    Jeremiah Attaochu (if you call him I bust I will break you warfelg)

    Quote Originally Posted by Nymfan87 View Post
    It would be ****ing dumb for anybody to trade up for a defensive end. How many games did JJ Watt, clearly the best DE in the NFL, win the Texans this year?
    LOL, yeah, if I ever finish my time machine I'll make sure not to go back and trade up for Watt. That would be a terrible idea.

  13. #13
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Lancaster, Pa
    Posts
    10,560
    vCash
    3425
    Quote Originally Posted by NormSizedMidget View Post
    Comparing Jordan Reed to Gresham or Keller is insulting to Jordan Reed. lol
    I was thinking Ebron = Keller. They are very similar, athletic, built, "short", pass catchers.

    Quote Originally Posted by NormSizedMidget View Post
    That Ford one. Oucccccccccchhhhhhhhhhhhh

    Bruce Irvin or Worilds.


    Skov.....uhhhhhhhh **** AJ Hawk.

    Jeremiah Attaochu (if you call him I bust I will break you warfelg)
    I watched film on Ford. Doesn't mean I think he'll bust, I just don't see a hole lot to get excited about.

    Attaocho.....hmmmmmmmm

    Kerion Wembly.



    Firecracker of the draft:
    Johnny "Football and I suck at my parents rich teet" Manziel
    Warning, my sig is NSFW. But hot damn is it hot:

    Click here to see how awesome.

  14. #14
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Bratislava
    Posts
    79,884
    vCash
    1500
    I like Dustin Keller and I liked him as a prospect. But's been a total flop. Zero improvement, injury prone, and his hands got WORSE.

    Ebron would beast with Rodgers. It might happen if he slips to GB's 2nd pick too.


    Wimbley isn't bad.


    Tim Tebow

    YEAH WHAT'S UP NOW. Great college QB who won't translate. I've never seen a QB who so often relied on his legs in college be such a great prospect. And he's a ballerina legged midget with an average arm at best. With off the field character concerns who seems to care about himself and partying more than football who hasn't show any sort of real ability to make reads or go through a progression.

    What else do I need to say? The worst top 10 QB prospect I've ever seen.


    Dennard

    Quote Originally Posted by Nymfan87 View Post
    It would be ****ing dumb for anybody to trade up for a defensive end. How many games did JJ Watt, clearly the best DE in the NFL, win the Texans this year?
    LOL, yeah, if I ever finish my time machine I'll make sure not to go back and trade up for Watt. That would be a terrible idea.

  15. #15
    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    16,415
    vCash
    1500
    I can't cosign Ebron to Keller at all. They're both fast, sure, but Ebrons ball skills >. Keller is 6'2 and plays like he's 6'2. Ebron is 6'4 and plays like he's 6'6
    X's and O's Breakdown of each of Eli Manning's 27 Interceptions

    http://forums.prosportsdaily.com/sho...-Interceptions

Page 1 of 3 123 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •