Like us on Facebook


Follow us on Twitter





Page 1 of 7 123 ... LastLast
Results 1 to 15 of 96
  1. #1
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    New York
    Posts
    3,116
    vCash
    1500

    Blake Griffin violated Kris Humphris (Dunk Of Year Candidate)

    We Rep The City! Not A Borough.
    True New Yorkers Wear Orange And Blue

  2. #2
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Toronto
    Posts
    10,019
    vCash
    2166
    in an essense, very similar to ones he had before, but it was not a completed dunk IMO. he just threw it into the net.

    but at the same time, O.M.G.
    [IMG][/IMG]


  3. #3
    Join Date
    Dec 2012
    Location
    Melbourne, Australia
    Posts
    1,013
    vCash
    1500
    Never understood why the players just take that. If I was humphries I would hard foul Blake so he can't dunk. Yes it might be a flagrant but at least griffin and the rest of the league know that your not dunking over me and if you try, your going to end up on the floor.

  4. #4
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Australia
    Posts
    3,583
    vCash
    500
    I like how Griffin gave Humphries a high-5 during the dunk.

  5. #5
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    306
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by Asik's better View Post
    Never understood why the players just take that. If I was humphries I would hard foul Blake so he can't dunk. Yes it might be a flagrant but at least griffin and the rest of the league know that your not dunking over me and if you try, your going to end up on the floor.
    This. As bad as it may sound, this is probably what I would do.
    But too bad for Humphries. People will talk about this dunk for a couple of weeks.

  6. #6
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Bernabeu
    Posts
    1,794
    vCash
    1500
    They look like they could be related.

    Great effort from Blake, humphris is soft.

  7. #7
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Houma, Louisiana
    Posts
    4,077
    vCash
    1500
    Thats all he can do

  8. #8
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    That Farm House, There.
    Posts
    2,414
    vCash
    1500
    Not Dunk of the Year Candidate*

    Kinda hyped it up. I thought it was gonna be Perkins-esque

  9. #9
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Chicago
    Posts
    12,348
    vCash
    1500
    meh didn't think it was great.

  10. #10
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    LA
    Posts
    32,550
    vCash
    1894
    lol

    this kid gets so many of these kind of dunks that it really shows you how small the window has to be for him to create it. That kind of pressure is what leads to players being overly physical.


  11. #11
    Join Date
    May 2007
    Posts
    7,776
    vCash
    1500
    Humphries takes yet another L!!!! The sad part is he was just starting to get a lil playing time. Oh well!!

  12. #12
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    28,692
    vCash
    1500
    Nothing special for Blake. He does this all the time.


    Free As Seagull.

  13. #13
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    New York
    Posts
    3,116
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by Mr_Jones View Post
    Not Dunk of the Year Candidate*

    Kinda hyped it up. I thought it was gonna be Perkins-esque
    lol yea i kinda hyped it up, but its still a good dunk
    We Rep The City! Not A Borough.
    True New Yorkers Wear Orange And Blue

  14. #14
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Melbourne
    Posts
    5,698
    vCash
    1500
    Nice dunk. But DAMN I wish he could have just grabbed onto the rim, even for half a second
    Quote Originally Posted by JordansBulls View Post
    Hell no, he (Durant) is too humble of a player and I only like humble players.
    Quote Originally Posted by b@llhog24 View Post
    He lost with HCA, while having 5 time champion Derek Fisher coming off the bench!
    PWND!

  15. #15
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Maryland
    Posts
    16,590
    vCash
    1500
    Not a dunk..

Page 1 of 7 123 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •