Like us on Facebook


Follow us on Twitter





Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 17

Thread: Smh

  1. #1
    Join Date
    Feb 2011
    Location
    Detroit
    Posts
    2,456
    vCash
    1500

    Smh

    http://espn.go.com/mlb/player/_/id/6124/ryan-raburn

    Back-to-back 2HR games, he's hitting .320 with a .990 OPS wtf

  2. #2
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    3,632
    vCash
    3500
    Won't last. He'll come down to his usual. 250-270 Ave.

  3. #3
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    268
    vCash
    1500
    Take note before the last two games he was hitting .214. We have seen this to often. If does keep it up Im happy for the guy just wish he would have done it here.

  4. #4
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Northern VA
    Posts
    8,531
    vCash
    1500
    lol Raburn. 16 hits on the year and 7 in the last 2 games.......lol
    Rod Allen Soundboard

    http://www.foxsportsdetroit.com/09/1...93&feedID=3593




    Quote Originally Posted by GuySir View Post
    Me and MTM


    Quote Originally Posted by Voodoo111 View Post
    I suck the donkey dick!!!........... HAHAHAHAHA!!

  5. #5
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Saginaw, MI
    Posts
    14,104
    vCash
    3000
    the projection is funny, 27 HRs, 54 RBI

  6. #6
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    Holland
    Posts
    2,382
    vCash
    1500
    thats a solid career projection for him. didn't think it was all that funny

  7. #7
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    Holland
    Posts
    2,382
    vCash
    1500
    lmao

  8. #8
    Join Date
    May 2012
    Location
    Michigan
    Posts
    12,406
    vCash
    1500
    He'll cool down.

  9. #9
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Ontario
    Posts
    1,562
    vCash
    1500
    Even if he was with the Tigers, he probably wouldnt be hitting like this. And even if he someone, miraculously, kept up this pace, its probably because of a change of scenery. Sometimes thats all a player needs so. But highly unlikely he will keep it up. No point of concerning ourselves with it. We wanted him out, we got our wish. Cant complain now

  10. #10
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    holland MI
    Posts
    966
    vCash
    500
    Yeah and if he were to keep this up with us leyland would for sure bench him.
    Max Scherzer season stats

    blue eyes - 1

    brown eyes - 1

    wins

    losses

    KOs

    BB

    WHIP

  11. #11
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Michigan
    Posts
    14,122
    vCash
    1500
    4 hits in the game today for raburn. lol
    2013 Adopt-A-Lion: Nick Fairley

  12. #12
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    268
    vCash
    1500
    "In his last three games, Indians outfielder Ryan Raburn is 11-13 with four homers and nine RBI."

    I LMAO when ESPN reported he has a million dollar bonus if he is world series MVP in his contract.

  13. #13
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    K-zoo
    Posts
    1,176
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by sweetlou1 View Post
    "In his last three games, Indians outfielder Ryan Raburn is 11-13 with four homers and nine RBI."

    I LMAO when ESPN reported he has a million dollar bonus if he is world series MVP in his contract.
    Why didn't Shapiro quadruple it...as it will NEVER happen. That is the equivalent of insuring iron that is underwater for fire damage.
    They call me
    Mister Fister

    2013 Regular Season stats:

    (14-9)

    32 GP, 32 GS, 1 CG, 207.2 IP, 228 H, 91 R, 85 ER, 14 HR, 44 BB, 158 K,

    1.31WHIP, .281 BAA, 3.68 ERA

  14. #14
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Saginaw, MI
    Posts
    14,104
    vCash
    3000
    It's amazing how similar his run is to Inge's run last year after we dumped him.

  15. #15
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    3,632
    vCash
    3500
    Quote Originally Posted by GuySir9499
    It's amazing how similar his run is to Inge's run last year after we dumped him.
    It tends to happen to players that get dumped from teams they've been on for years. The player will be rejuvenated because of the rejection and play amazing for a few weeks. Then they will cool down to their normal shifty or mediocre self.

Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •