Like us on Facebook


Follow us on Twitter





Results 1 to 4 of 4
  1. #1
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    2,819
    vCash
    1500

    My fearless Super Bowl predictions.....

    Coach Harbaugh will win.......
    A LB wearing #52 will win......
    A QB with a single digit jersey # will win......
    A RB with a jersey # in the 20's will win.......


    AND Randy Moss ain't as good as Jerry Rice.......This is a prediction, just a matter of fact, btw



    I know what y'all are thinking about the first four predictions.......

  2. #2
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Fremont, Ca
    Posts
    8,682
    vCash
    500
    already had a superbowl thread up before you so BOOOOOO WHO


    Yall let me slip?!?!

  3. #3
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    2,819
    vCash
    1500
    Yeah, but I was actually making BOLD predictions......okay, so they're not so bold......ah, they're actually quite lame.....LOL........
    Last edited by N. Cog Neato; 02-01-2013 at 02:52 AM. Reason: Grammar problem....my 5th grade education at work....

  4. #4
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    nowhere
    Posts
    7,132
    vCash
    1500
    i like it... this can maybe get merged with the other prediction thread? n.cog... lol @ editing reasons. and your predictions. this whole thread is cracking me up. there's been too much seriousness around here with the 9er hate lately...
    HAWKS 13 PREMIERS




    "We're under a level-5 quarantine, so I'm just gonna have to stripsearch you girls!"
    -Portman

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •