Like us on Facebook


Follow us on Twitter





Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 16 to 30 of 46
  1. #16
    Join Date
    Jul 2010
    Posts
    10,879
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by kdspurman View Post
    I think Kenyon might be a better fit, but I guess Birdman is a good option if he makes it. Now how much Spo plays him is another question lol
    Dying at the sig lmaoo

    Your Moms Best Friend.

  2. #17
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    13,289
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by Cano4prez View Post
    Yeah the Knicks are already the champs anyways
    If you say so


    Quote Originally Posted by ChitownBears22 View Post
    Kawhi is going to get murdered by Lebron. He is going to make a name for himself, as the guy who cost the Spurs a championship. Guy is garbage on defense.

  3. #18
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Windsor, Earth's Rectum (as reported by Stephen Colbert).
    Posts
    7,300
    vCash
    1500
    Birdman is a great defender and solid rebounder... great guy to have, whether strating or coming off the bench. Now they just need to sign Martin... and give Josh some minutes.
    What the eye doesn't see and the mind doesn't know, doesn't exist.
    Follow me on Twitter and I'll follow back: @JasonJHorn

  4. #19
    Join Date
    Oct 2012
    Location
    Southern Colorado
    Posts
    1,648
    vCash
    1500
    Love birdman! He deserves to play for another team...
    Rainbow City Redemption

  5. #20
    Anji's Avatar
    Anji is offline The Nba is his GAME!!!!!!
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    OrangeCounty NY
    Posts
    8,761
    vCash
    1500
    Wow, this speaks volumes about Kmart and how he is viewed by most teams. Birdman is batshit crazy imo and he get's a try out first???
    My mama said pray for them ****** that hate
    They just wanna be in your place.........


    Shine on shine on shine on them ******
    Shine on them ****** (what it ain't what it is)
    Shine on them ****** (what it ain't what it is)
    Shine on them ****** (what it ain't what it is)
    Shine on shine on shine on them ******

  6. #21
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    MIAMI
    Posts
    9,276
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by Anji View Post
    Wow, this speaks volumes about Kmart and how he is viewed by most teams. Birdman is batshit crazy imo and he get's a try out first???
    Both are pretty damn looney, but Birdman is generally regarded as a great teammate/locker room guy. Kenyon . . . not so much.

  7. #22
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    8,165
    vCash
    1500
    ^why can't yall get both?

  8. #23
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    MIAMI
    Posts
    9,276
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by bucketss View Post
    ^why can't yall get both?
    I suppose they could, but that would be a bit redundant and would marginalize Haslem and Anthony, not to mention the effect it would have on Spoelstra who wouldn't know how the hell to incorporate all four of them into the frontcourt rotation.

    I wouldn't have a problem with signing both of them and just having an extended tryout for the remainder of the season. The risk, though, is that ultimately one of the two is going to get minutes and the other is going to be left out. If the one left out is KMart, he could disrupt the locker room.

    Signing both to guaranteed deals would also limit their ability to pick up a better player should one be waived/bought out in the coming months. Ultimately, I guess they would rather sign Birdman and bring back either Terrell Harris or Jorts on a 10-day contract (to be renewed at the end of each 10-day period), which would preserve roster flexibility.
    Last edited by gotoHcarolina52; 01-07-2013 at 04:05 PM.

  9. #24
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    New Jersey We Go Hard
    Posts
    8,438
    vCash
    1500
    im excited about this, this will be a good add for us.

    [B]Welcome to the New Age....[/B]

  10. #25
    Join Date
    May 2011
    Posts
    1,134
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by bucketss View Post
    ^why can't yall get both?
    Quote Originally Posted by DoMeFavors View Post
    im excited about this, this will be a good add for us.
    Us? Aren't u the Nets #1 fan.
    "Ray Allen's first visit back to the TD Garden"

  11. #26
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    New Jersey We Go Hard
    Posts
    8,438
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by Marlin234 View Post
    Us? Aren't u the Nets #1 fan.
    Im a Nets and Heat fan

    [B]Welcome to the New Age....[/B]

  12. #27
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    5,369
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by DoMeFavors View Post
    Im a Nets and Heat fan

  13. #28
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    1,687
    vCash
    1500
    DMF is truly a legend .

  14. #29
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    LA
    Posts
    31,705
    vCash
    1500
    Finally, Ive really wanted him to get in touch with Miami. Hes a really productive bigman, whatever flaws are in his game shouldn't be too significant on a team as bigman deprived as the Heat.


  15. #30
    Join Date
    Aug 2012
    Location
    Diamond Bar, CA
    Posts
    1,825
    vCash
    1500
    I like the move. Good energy guy who knows where to put his energy during game.

Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •