Like us on Facebook


Follow us on Twitter





View Poll Results: Is GKMC a classic?

Voters
21. You may not vote on this poll
  • Yes

    14 66.67%
  • nope

    7 33.33%
Page 3 of 11 FirstFirst 12345 ... LastLast
Results 31 to 45 of 165
  1. #31
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    111
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by Buckwheat View Post
    His annoyingness for me began on Get It On The Floor.
    meh

    anyway just for the laughs,i want to know your top 10 artists right now. im interested to see who you rank higher, souilja boy, waka flocker, or lil b

  2. #32
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    OH
    Posts
    41,161
    vCash
    1500
    1. Kendrick Lamar
    2. Kanye West
    3. Andre 3000
    4. Jay Electronica
    5. Mos Def
    6. Pusha
    7. Raekwon
    8. GZA
    9. Freddie Gibbs
    10. Black Thought

    Horrible list of rappers. I know.

    I forgot Nas, too.. Probably put him in for GZA or something.

  3. #33
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    111
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by Buckwheat View Post
    1. Kendrick Lamar
    2. Kanye West
    3. Andre 3000
    4. Jay Electronica
    5. Mos Def
    6. Pusha
    7. Raekwon
    8. GZA
    9. Freddie Gibbs
    10. Black Thought

    Horrible list of rappers. I know.

    I forgot Nas, too.. Probably put him in for GZA or something.
    GANGSTA Gibbs should be wayyyyyyyyy higher

    kanye shouldnt be #2 on any list, maybe if this was before graduation, when he actually made good music, not the garbage hes been putting out lately

    pusha t, i actually wanna try listening to him, even though he is a mainstream rapper, i wanna give him a try

    raekwon, cant make a song worth listening to for me, just a few nice freestyles here or there

    yasim bey? dont really listen to him

    atleast it wasnt anywhere near as bad as i was expecting

  4. #34
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    OH
    Posts
    41,161
    vCash
    1500
    Kanye West isn't a good rapper.

    Never has been.

    But MBDTF is a classic. So stop your pre-Graduation nonsense. You appreciate good beats and can't appreciate that album?

  5. #35
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    St. Simon's Island
    Posts
    6,660
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by Harden's Beard View Post
    GANGSTA Gibbs should be wayyyyyyyyy higher

    kanye shouldnt be #2 on any list, maybe if this was before graduation, when he actually made good music, not the garbage hes been putting out lately

    pusha t, i actually wanna try listening to him, even though he is a mainstream rapper, i wanna give him a try

    raekwon, cant make a song worth listening to for me, just a few nice freestyles here or there

    yasim bey? dont really listen to him

    atleast it wasnt anywhere near as bad as i was expecting
    Guess you've never listened to MBDTF.

  6. #36
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    2,477
    vCash
    1500
    Kendrick is so overhyped.

    CARMELOOOOOOO ANTHONYYYYYY!!!

  7. #37
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    111
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by Fly View Post
    Guess you've never listened to MBDTF.
    his worst album?

    i regretted purchasing it an hour after buying it

  8. #38
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    St. Simon's Island
    Posts
    6,660
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by Harden's Beard View Post
    his worst album?

    i regretted purchasing it an hour after buying it
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAH. Funny.

  9. #39
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    OH
    Posts
    41,161
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by Harden's Beard View Post
    his worst album?

    i regretted purchasing it an hour after buying it
    Every beat on that album is better than Summer on Smash.

  10. #40
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    111
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by Buckwheat View Post
    Kanye West isn't a good rapper.

    Never has been.

    But MBDTF is a classic. So stop your pre-Graduation nonsense. You appreciate good beats and can't appreciate that album?
    kanye isnt a good rapper? lol, he was a few years ago, saying he isnt good is an unfair statment

    he may not be a great lyracist, but he was a good rapper

    mdbtf is not a classic,lmao, no beats stood out

    i was soooo dissapointed in that album

  11. #41
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    111
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by Buckwheat View Post
    Every beat on that album is better than Summer on Smash.
    lol

  12. #42
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    St. Simon's Island
    Posts
    6,660
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by Harden's Beard View Post
    kanye isnt a good rapper? lol, he was a few years ago, saying he isnt good is an unfair statment

    he may not be a great lyracist, but he was a good rapper

    mdbtf is not a classic,lmao, no beats stood out

    i was soooo dissapointed in that album
    do you have ears?

  13. #43
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    OH
    Posts
    41,161
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by Harden's Beard View Post
    kanye isnt a good rapper? lol, he was a few years ago, saying he isnt good is an unfair statment

    he may not be a great lyracist, but he was a good rapper

    mdbtf is not a classic,lmao, no beats stood out

    i was soooo dissapointed in that album
    Kanye is simply a production mastermind. I find most of his rapping to be technically not good. He's just so catchy and quotable. And his production gets him off of the hook. I don't look at him as a rapper, but as a Hip-Hop artist.

  14. #44
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    OH
    Posts
    41,161
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by Harden's Beard View Post
    lol
    Keep replying with that. It shows everyone in this forum how truly dumb you are.

  15. #45
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    111
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by Fly View Post
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAH. Funny.
    im serious

    what was it? 13$?

    horrible album

    used to love kanye, but after that album, stopped listening to him, hes just garbage, not one song on that album stood out

    filled with mainstream garbage like monster and so appauled, power got overplayed by time i started listening ot it, as well as all of the lights

    runaway lasted for 9 effing minutes???? relaly? didnt the song end at 5? lol


    dont get me started on that piece of crap album

Page 3 of 11 FirstFirst 12345 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •