Like us on Facebook


Follow us on Twitter





Page 4 of 68 FirstFirst ... 234561454 ... LastLast
Results 46 to 60 of 1006
  1. #46
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    492
    vCash
    1500
    Youkilis rumors starting up. I don't mind him. I would still like to land Hamilton followed by Swisher.

  2. #47
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Tacoma, WA
    Posts
    4,619
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by FWBrodie View Post
    I dunno man. 25 bombs at age 23? That's something.
    u sure?

    he was in a HR friendly park and played in a really good lineup and was overlooked.

    i think he fits the description of a guy who comes to SEA and chokes. that being said we are in the position where it makes sense to compile offense, even tho he has more power, if all things being equal and being in SEA i might like wells more.

  3. #48
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Tacoma, WA
    Posts
    4,619
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by bling24 View Post
    Youkilis rumors starting up. I don't mind him. I would still like to land Hamilton followed by Swisher.
    of course hes Righthanded

    youk or morse people?

  4. #49
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    30,992
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by FWBrodie View Post
    I dunno man. 25 bombs at age 23? That's something.
    Yet he was still BARELY above replacement level.

    He is Miguel Olivo.
    I'm In.



  5. #50
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    30,992
    vCash
    1500
    I don't care for Youk all that much either. But it ain't my money and if it makes the team better, I'm for it.
    I'm In.



  6. #51
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Portland, OR
    Posts
    3,820
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by A.Mopp View Post
    i did not authorize this
    I am sorry. I don't know who that was that closed the other thread, so I just started one so we could keep it going.

  7. #52
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Portland, OR
    Posts
    3,820
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by A.Mopp View Post
    its dayton moore, its not going to be and we all know it
    Maybe Dayton Moore is the PTBNL LOL.

  8. #53
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Fife, WA
    Posts
    23,191
    vCash
    1500
    I just want to get that text. "Josh Hamilton signs 5 year deal with the... "

  9. #54
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Tacoma, WA
    Posts
    4,619
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by fwbrodie View Post
    i just want to get that text. "josh hamilton signs 5 year deal with the... "
    seattle mariners!!!

  10. #55
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    14,219
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by Iansnightout View Post
    Ugh. Viciedo is a big old hunk of steaming MEH.

    Give them some low level C prospect and no more.

    Not interested at all.
    He is the same offensive player as Montero, so how about the Sox just trade a low level C prospect for him. Kind of a dumb statement.

  11. #56
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    30,992
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by sager729 View Post
    He is the same offensive player as Montero, so how about the Sox just trade a low level C prospect for him. Kind of a dumb statement.
    That's the whole point. We have that player in Jesus Montero.

    Why would we want someone else's DH when we have our own?
    I'm In.



  12. #57
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Tacoma, WA
    Posts
    4,619
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by Iansnightout View Post
    That's the whole point. We have that player in Jesus Montero.

    Why would we want someone else's DH when we have our own?
    GMZ is going out of his way to inquire of RH bats w/ no defensive skills tho.

  13. #58
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    492
    vCash
    1500
    Youkilis would be my preference between Morse and he, but the more I look at things, if we sign swisher, I would be all about signing a guy like Cody Ross.

  14. #59
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    30,992
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by Rain City View Post
    GMZ is going out of his way to inquire of RH bats w/ no defensive skills tho.
    Then, IMO he needs to look at Youk over them.
    I'm In.



  15. #60
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    30,992
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by Rain City View Post
    GMZ is going out of his way to inquire of RH bats w/ no defensive skills tho.
    Then, IMO he needs to look at Youk over them.
    I'm In.



Page 4 of 68 FirstFirst ... 234561454 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •