Like us on Facebook


Follow us on Twitter





Page 5 of 67 FirstFirst ... 345671555 ... LastLast
Results 61 to 75 of 1004
  1. #61
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Chicago
    Posts
    71,558
    My dad just told me were gonna be in the car during the lions game. Wtf might drive myself
    MUST BE REAL BAD TO BRING ME BACK

  2. #62
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    104,363
    Lions & Bears, oh my...

    3x WWEWHC / 2015 Royal Rumble Match Winner / 1X WWE Tag Team Champion / 2014 WWE Superstar of The Year

  3. #63
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Sacramento, CA.
    Posts
    30,295
    Happy thanksgiving y'all!
    Go lions!!
    Last edited by Lionsfanfromsac; 11-22-2012 at 04:27 AM.

    ^^ currently playing^^

    click here to join the Lions Forum
    6 Time OTT Winner#1,#6,#10,#12, #14 & #24
    Quote Originally Posted by GuySir View Post
    LFFS is the master at going from goofball to boss

  4. #64
    Join Date
    May 2012
    Location
    Michigan
    Posts
    15,996
    Quote Originally Posted by NBA_Starter View Post
    Lions oh my...

    Super GM/HC/OC/DC Prediction Game Champ - 2016

  5. #65
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    8,339
    When #winning goes wrong.
    2014 Prediction Game Champion

  6. #66
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Michigan
    Posts
    16,513
    Quote Originally Posted by Cub_StuckinSTL View Post
    My dad just told me were gonna be in the car during the lions game. Wtf might drive myself
    yeah, you're oging to miss the lions getting blown out.

  7. #67
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Chicago
    Posts
    71,558
    Quote Originally Posted by FortDetroit View Post
    yeah, you're oging to miss the lions getting blown out.
    It's honestly the only game I wanted to watch today
    MUST BE REAL BAD TO BRING ME BACK

  8. #68
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Kalamazoo, MI
    Posts
    15,364
    im confused BJR won not the bear fan
    2013 tied for 1st place -PSD(lions forum) NFL pick'em
    2012 Lions draft contest winner
    Lions OTT #2 #3 #16 #22 winner
    2010, 2011, 2012 best argument


    2014 AAL Kyle Van Noy


    0 tackles 0 sacks 0 interceptions

  9. #69
    Join Date
    May 2012
    Location
    Michigan
    Posts
    15,996
    Yeah cubs is a fool

    Super GM/HC/OC/DC Prediction Game Champ - 2016

  10. #70
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Sacramento, CA.
    Posts
    30,295
    Quote Originally Posted by det32 View Post
    im confused BJR won not the bear fan
    Yes, this statement is the truth.
    Lol
    "The bear fan" didn't win!

    ^^ currently playing^^

    click here to join the Lions Forum
    6 Time OTT Winner#1,#6,#10,#12, #14 & #24
    Quote Originally Posted by GuySir View Post
    LFFS is the master at going from goofball to boss

  11. #71
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    104,363
    #banishThebearfan

    3x WWEWHC / 2015 Royal Rumble Match Winner / 1X WWE Tag Team Champion / 2014 WWE Superstar of The Year

  12. #72
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Sacramento, CA.
    Posts
    30,295
    You have to be a good poster to earn a nickname ! Lol

    ^^ currently playing^^

    click here to join the Lions Forum
    6 Time OTT Winner#1,#6,#10,#12, #14 & #24
    Quote Originally Posted by GuySir View Post
    LFFS is the master at going from goofball to boss

  13. #73
    Join Date
    May 2012
    Location
    Michigan
    Posts
    15,996
    yeah go lions!!

    Super GM/HC/OC/DC Prediction Game Champ - 2016

  14. #74
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Sacramento, CA.
    Posts
    30,295
    Lol Rocket

    ^^ currently playing^^

    click here to join the Lions Forum
    6 Time OTT Winner#1,#6,#10,#12, #14 & #24
    Quote Originally Posted by GuySir View Post
    LFFS is the master at going from goofball to boss

  15. #75
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    117,079
    Not a lot of fun to lose because of the stupidest **** ever is it......sigh. ****t he NFL.

Page 5 of 67 FirstFirst ... 345671555 ... LastLast

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •