Like us on Facebook


Follow us on Twitter





Page 5 of 65 FirstFirst ... 345671555 ... LastLast
Results 61 to 75 of 973
  1. #61
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    6,186
    vCash
    1500
    yeah baby
    Eat to live don't live to eat.

  2. #62
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    6,186
    vCash
    1500
    give it to marcel .
    Eat to live don't live to eat.

  3. #63
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    6,186
    vCash
    1500
    go for it.
    Eat to live don't live to eat.

  4. #64
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    4,784
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by Raiderx510 View Post
    Ok Raiders lets get back in the race today it's not going to be easy but we can do it go Raider nation.
    Keep me up to date please. I have season tickets but am too feeble to go to the game and I don't have Direct TV; and game is not broadcast here in Vegas.
    By the way the vegas line is 7and1/2 points.
    I do not CHEER when a RAIDER is HURT
    I will always respect & admire Al Davis
    Win, Lose, or Tie; Raider Fan Till I Die

  5. #65
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    California
    Posts
    5,011
    vCash
    1500

  6. #66
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Chicago
    Posts
    3,261
    vCash
    1500

    Week 10: Baltimore Ravens vs. Oakland Raiders

    Lol , the stooges are on

  7. #67
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    6,186
    vCash
    1500
    wtf man run the damn ball Allen .
    Eat to live don't live to eat.

  8. #68
    Join Date
    Oct 2012
    Location
    raider nation
    Posts
    2,177
    vCash
    1500
    Grrr would have had that if Palmer wasn't stepped on :/
    Don't like me?

    Go have a seat with the rest of the putas waiting for me to give a flying fk.

  9. #69
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1,113
    vCash
    1500
    hahahaha only we could pull that off...


    "The greatness of the Raiders is in the future..." ~ Al Davis

  10. #70
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Murrieta, Ca
    Posts
    5,379
    vCash
    1500
    I hope its not gonna be that kind of day...

  11. #71
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    South Dakota
    Posts
    3,335
    vCash
    1500
    Only the Raiders can go for it on 4th and 1 and have the offensive lineman step on the QB's foot so he falls down. lol

  12. #72
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    California
    Posts
    5,011
    vCash
    1500

  13. #73
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    3,922
    vCash
    1500
    can someone shoot me a stream link via mssg plz

  14. #74
    Join Date
    Oct 2012
    Location
    raider nation
    Posts
    2,177
    vCash
    1500
    Ok time to get MEAN defense!
    Don't like me?

    Go have a seat with the rest of the putas waiting for me to give a flying fk.

  15. #75
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    6,186
    vCash
    1500
    just dumb football from a weak leader of a coach.
    Eat to live don't live to eat.

Page 5 of 65 FirstFirst ... 345671555 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •