Like us on Facebook


Follow us on Twitter





Page 32 of 67 FirstFirst ... 22303132333442 ... LastLast
Results 466 to 480 of 1001
  1. #466
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Detroit, Michigan
    Posts
    8,814
    Quote Originally Posted by Gators123 View Post
    ‏@detroitpistons



    Awesome picture
    Love Dre, he seems like he's succeeded Sheed as the new comedian of the team, haha!

    Quote Originally Posted by Blink View Post
    I had a dream LF..LOL got banned last night. Made a dupe GiantsFan #10. Dont ask me why lol
    You were drunk again that's why.

  2. #467
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    lukass' closet
    Posts
    5,869
    Hah no. Just feeling the effects from the previous night. Lol

    JWO made a thread about LF being banned and was bashing him hard.

  3. #468
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Detroit, Michigan
    Posts
    8,814
    It's so lonely in here today...

  4. #469
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Saginaw, MI
    Posts
    19,710
    I miss Gram

  5. #470
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Detroit, Michigan
    Posts
    8,814
    Anyone watching the Blazers/Spurs game? Damian Lillard is just so damn good.

  6. #471
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    261
    The kid is going to be something special.
    Quote Originally Posted by GunFactor007 View Post
    Anyone watching the Blazers/Spurs game? Damian Lillard is just so damn good.

  7. #472
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Detroit, Michigan
    Posts
    8,814
    I definitely see shades of Chauncey Billups in Lillard. No frills and no nonsense playing. Old-school mentality.

  8. #473
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    lukass' closet
    Posts
    5,869
    Wtf is going on with people? Shooting an elementary school?

  9. #474
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Detroit, Michigan
    Posts
    8,814
    Quote Originally Posted by Blink View Post
    Wtf is going on with people? Shooting an elementary school?
    Absolutely grotesque...

  10. #475
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Saginaw, MI
    Posts
    19,710
    Looks like NBAtv is going to replay the Mad Ants game from the other night at 3 pm.

  11. #476
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    lukass' closet
    Posts
    5,869
    Thank you for heads up Guysir..about time you contributed to this forum

  12. #477
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Saginaw, MI
    Posts
    19,710
    :cry:

  13. #478
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Saginaw, MI
    Posts
    19,710
    Is it just me or is this not the game from the other night? I haven't seen English or Middleton at all and it's almost halftime. Plus "Russell" is the point guard and I can't even find him on the roster, is that Walker Russell Jr?

  14. #479
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    lukass' closet
    Posts
    5,869
    Haha GuySir you should have seen the original air date. Its from December 8th hahaa

  15. #480
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Saginaw, MI
    Posts
    19,710
    I knew it was too good to be true

Page 32 of 67 FirstFirst ... 22303132333442 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •