Like us on Facebook


Follow us on Twitter





Page 63 of 67 FirstFirst ... 13536162636465 ... LastLast
Results 931 to 945 of 1001
  1. #931
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    2017 Pier 30 - Embarcadero Center
    Posts
    26,569
    vCash
    1500
    HBK..that one song got a knockin beat. but yeah..no lyrics.

    same with the cash money i was referencing..but its classic cuz i grew up with it..much like u growing up with hbk and problem

    GOLDEN STATE WARRIORS
    "From the stomach at birth, till I'm under the earth."



    #DUBSUP

  2. #932
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    California, US
    Posts
    8,951
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by MackShock View Post
    naw bruh..lil wayne back then was FIRE. im talking bout before before..the bling bling days.. big tymers were decent too

    http://www.youtube.com/watch?v=LXDoxxlgNG0

    you can hate..but this lil wayne was FIYAHHH..though i dont expect you to like it lol

    puff daddy - cant nobody hold me down, mo money mo problems..puff daddy was sick before he changed to p. diddy.

    everybody from bad boy actually. b.i.g., mase, l.o.x, all fire.

    Dr. Dre and Snoop's **** is ill. Nothin but a G thang? The Next episode?

    you slippin bruh lol
    This.

    And the Luniz, too short, E40, Mac DRE, Kurupt, Daz, Quick.......c'mon on now mibs stop it.

    Wayne has sucked for the last 5-10 years now but before that dude was an innovator. Same with puffy



    she says go for the championship

  3. #933
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    2017 Pier 30 - Embarcadero Center
    Posts
    26,569
    vCash
    1500
    Do you like Nelly's country grammar days?

    http://www.youtube.com/watch?v=RtSDWq6HsJE

    GOLDEN STATE WARRIORS
    "From the stomach at birth, till I'm under the earth."



    #DUBSUP

  4. #934
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    Redway (HC)
    Posts
    1,452
    vCash
    1500
    LOL...my grandma loved that ****...hitting the 49ers game tomorrow. Reggie Bush ain't ****

  5. #935
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    Redway (HC)
    Posts
    1,452
    vCash
    1500
    BTW lmao at mibs thinking he knows up and coming artists....ASAP? come on now we all remember the ****** songs you were throwin out there that one day haha.

    LISTEN TO THIS...if you want to see an up and coming artist that absolutely nobody knows about. Get on my level hoe.

    http://www.youtube.com/watch?v=9cFHnHoub4Q

  6. #936
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    2017 Pier 30 - Embarcadero Center
    Posts
    26,569
    vCash
    1500
    nelly's country grammar is fire...cant believe u dont like that

    GOLDEN STATE WARRIORS
    "From the stomach at birth, till I'm under the earth."



    #DUBSUP

  7. #937
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    Redway (HC)
    Posts
    1,452
    vCash
    1500
    i like it too..just sayin so did my grandma

  8. #938
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    2017 Pier 30 - Embarcadero Center
    Posts
    26,569
    vCash
    1500

    GOLDEN STATE WARRIORS
    "From the stomach at birth, till I'm under the earth."



    #DUBSUP

  9. #939
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    2017 Pier 30 - Embarcadero Center
    Posts
    26,569
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by winwarriorslose View Post
    i like it too..just sayin so did my grandma
    oooo shes hip

    GOLDEN STATE WARRIORS
    "From the stomach at birth, till I'm under the earth."



    #DUBSUP

  10. #940
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    The SCO
    Posts
    21,368
    vCash
    1500
    **** ya.

  11. #941
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    2017 Pier 30 - Embarcadero Center
    Posts
    26,569
    vCash
    1500
    random lol

    GOLDEN STATE WARRIORS
    "From the stomach at birth, till I'm under the earth."



    #DUBSUP

  12. #942
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    The SCO
    Posts
    21,368
    vCash
    1500
    2 more finals then 6 weeks of break. THANK YOU BASED COLLEGE.

  13. #943
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    2017 Pier 30 - Embarcadero Center
    Posts
    26,569
    vCash
    1500
    1 more final and peer review of some classmates projects

    GOLDEN STATE WARRIORS
    "From the stomach at birth, till I'm under the earth."



    #DUBSUP

  14. #944
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Grand Rapids
    Posts
    395
    vCash
    1500

  15. #945
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    The SCO
    Posts
    21,368
    vCash
    1500
    Any of you guys use spotify?

Page 63 of 67 FirstFirst ... 13536162636465 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •