Like us on Facebook


Follow us on Twitter





Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 31 to 45 of 56
  1. #31
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    South Jersey
    Posts
    9,448
    vCash
    1500
    this team has more team unity and and chemistry i've seen in a long time

  2. #32
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    Central NJ
    Posts
    2,887
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by WoodandNails View Post
    I don't think I'd want Kubina back next year. I'll take Gus.
    Well keep in mind the flyers consistently like to get 1 cheap veteran defensemen for the #6 spot every year.

    If they can get Kubina for ~2 million per year, you gotta sign him.

    Otherwise, yea I say let him walk. Let Bart develop for the future instead.


  3. #33
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    Harrisburg, PA
    Posts
    2,596
    vCash
    1500
    we need to get a goal. Wellwood is amazing me/

  4. #34
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    10,068
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by Randall Stevens View Post
    Well keep in mind the flyers consistently like to get 1 cheap veteran defensemen for the #6 spot every year.

    If they can get Kubina for ~2 million per year, you gotta sign him.

    Otherwise, yea I say let him walk. Let Bart develop for the future instead.
    I guess in that type of role, yeah. He'd be better than Lilja, but honestly, I wouldn't expect much more than that from him.
    [IMG]http://********.com/image.php?u=80452&type=sigpic&dateline=1310177540[/IMG]
    Remember

  5. #35
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    Harrisburg, PA
    Posts
    2,596
    vCash
    1500
    "after 1 philadelphia sabres 0, flyers 0"

  6. #36
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    10,068
    vCash
    1500
    No one could handle the puck cleanly on that play. Otherwise, we'd have had 3 good chances to score on one rush.
    [IMG]http://********.com/image.php?u=80452&type=sigpic&dateline=1310177540[/IMG]
    Remember

  7. #37
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    California
    Posts
    4,937
    vCash
    1500
    Not seeing a sense of urgency from the Sabres.

  8. #38
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    10,068
    vCash
    1500
    ^The Leafs saw plenty of it Tuesday night. Maybe they're just out of gas. Or the Flyers deserve more credit than we're giving them tonight.
    [IMG]http://********.com/image.php?u=80452&type=sigpic&dateline=1310177540[/IMG]
    Remember

  9. #39
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    California
    Posts
    4,937
    vCash
    1500
    anyone know a good place to buy flyers jerseys? I want a couts or winter classic Jagr one

  10. #40
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    10,068
    vCash
    1500
    You might need to buy the Winter Classic ones online. I went around to a bunch of Modell's an Macy's after the Classic in hopes of finding one at a discounted price, and nobody had them.
    [IMG]http://********.com/image.php?u=80452&type=sigpic&dateline=1310177540[/IMG]
    Remember

  11. #41
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    California
    Posts
    4,937
    vCash
    1500
    I have to buy them online anyway I think. Have been looking everywhere in Cali for a winter classic in a store and can't find one anywhere

  12. #42
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    California
    Posts
    4,937
    vCash
    1500
    damn soooo clooooose

  13. #43
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    10,068
    vCash
    1500
    Didn't realize you're living in California. Not sure what online sites are reliable. Ebay has some pretty cheap ones, but I'm sure a lot of them are fakes.
    [IMG]http://********.com/image.php?u=80452&type=sigpic&dateline=1310177540[/IMG]
    Remember

  14. #44
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    South Jersey
    Posts
    9,448
    vCash
    1500
    damn idk how couts didn't finish that one

  15. #45
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    California
    Posts
    4,937
    vCash
    1500
    lol Jackson didn't know what was going on haha I-it-di-did it go in?

Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •