Like us on Facebook


Follow us on Twitter





View Poll Results: Who's the best team in the NFL?

Voters
9223372036854775807. You may not vote on this poll
Page 26 of 67 FirstFirst ... 16242526272836 ... LastLast
Results 376 to 390 of 1001
  1. #376
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Where the smog meets the shore
    Posts
    32,694
    vCash
    1000
    Quote Originally Posted by NY007 View Post
    So the Pats extended Hernandez thru 2018.. So why the **** did they claim Ballard? Mannn I'm telling you they pulled some spiteful **** there.. Belledick must be mad lol
    Looking forward to the end of the season when Ballard comes off IR, turns down the Pats and comes back.

  2. #377
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    Memphis
    Posts
    2,009
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by GGGGG-Men View Post
    Looking forward to the end of the season when Ballard comes off IR, turns down the Pats and comes back.
    He'll need to redeem himself, but it'd be a welcome sight.

  3. #378
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Where the smog meets the shore
    Posts
    32,694
    vCash
    1000
    League #1 draft in 45 minutes!

  4. #379
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    The 610
    Posts
    9,910
    vCash
    1500
    Trade thread added to the fantasy football forum. I have several players on the block if anyone's interested.

  5. #380
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    loading..
    Posts
    5,556
    vCash
    1500
    Skins release Cooley.. wow

  6. #381
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    Lebanon
    Posts
    1,555
    vCash
    1500
    Knicks vs Nets Fantasy football? I have 2 spots open in the league.

    It's 20$ and it's on ESPN at 3PM EST on Sunday. Please PM me ASAP.
    BEAT THE KNICKS

  7. #382
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    Leo's Mansion
    Posts
    19,923
    vCash
    1500
    Posted a 3rd league in the giants fantasy football league forum.

    Free..fun..if anyone is interested..check it out..email me

  8. #383
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Montreal
    Posts
    9,301
    vCash
    1500
    Damn this rookie Foles for the Eagles is really good

  9. #384
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Where the smog meets the shore
    Posts
    32,694
    vCash
    1000

  10. #385
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Milford,CT ..never move here lol
    Posts
    6,282
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by GMenFanSince90 View Post
    Damn this rookie Foles for the Eagles is really good
    Yeah so is Vick being traded? I would if I'm them of he can play you can develop foles and not have a huge contract on you with injury problems like Vick..and I like Vick hate the eagles but credit where credits due you can get draft picks again unbelievable ..

    Good gm there for some picks he's gotten .

  11. #386
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1,062
    vCash
    1500
    You guys wanna see the funniest name ever?

    http://en.wikipedia.org/wiki/Wang_Liqin

  12. #387
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    Newark
    Posts
    4,684
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by GMenFanSince90 View Post
    Damn this rookie Foles for the Eagles is really good
    Damn this rookie RG3 for the Skins is really good lol.. This guy is gonna be a thorn in our side for a long time..

    And I hate it because I like him.. Now I gotta hate him lol

  13. #388
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    Memphis
    Posts
    2,009
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by Joker117 View Post
    Yeah so is Vick being traded? I would if I'm them of he can play you can develop foles and not have a huge contract on you with injury problems like Vick..and I like Vick hate the eagles but credit where credits due you can get draft picks again unbelievable ..

    Good gm there for some picks he's gotten .
    I can't stand Vick as a player or person. He's exciting to watch sometimes, but the past year or so he's just been a turnover machine and vastly overrated from his one amazing season with the Eagles.

  14. #389
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    long island
    Posts
    718
    vCash
    1500
    Hey, thought you guys might like this little article on Philly..... http://deadspin.com/5938903/why-your...delphia-eagles
    Hixon watch: REC-19 YDS-314 AVG-16.5 LONG-41 TD-0




    Go hard or go home.

    All in.

    GIANTS

  15. #390
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    loading..
    Posts
    5,556
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by 91BigBlue91 View Post
    You guys wanna see the funniest name ever?

    http://en.wikipedia.org/wiki/Wang_Liqin

Page 26 of 67 FirstFirst ... 16242526272836 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •