Like us on Facebook


Follow us on Twitter





Page 9 of 53 FirstFirst ... 789101119 ... LastLast
Results 121 to 135 of 784
  1. #121
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1,011
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by MVPOrtiz201 View Post
    Hey my name is Ian. I live in Manhester New Hampshire. I'm 16 and attending school at Central High School. I havent lived here all my life but once I moved here I loved the red sox and have never stopped since.
    Welcome Ian.

    Hope you can bring some thoughtful insight for the....offseason? haha

  2. #122
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Red Sox Nation
    Posts
    3,452
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by lookalargebee View Post
    Hey, I'm John from Brockton Massachusetts. I'm a big Sox fan. Basically Id like a place to voice my opinion and to hear others opinions about the Sox, this seems like a nice place to do such.

    Cheers
    John
    Welcome aboard. Typically we don't welcome people from Brockton here..

    Quote Originally Posted by MVPOrtiz201 View Post
    Hey my name is Ian. I live in Manhester New Hampshire. I'm 16 and attending school at Central High School. I havent lived here all my life but once I moved here I loved the red sox and have never stopped since.
    Nice screenname...good to have more Sox fans aboard.
    There is no "I" in team, but there is a "U" in suck.

  3. #123
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Cranston, Rhode Island
    Posts
    12
    vCash
    1500
    Wats up guys? My names Guido I live in Cranston, Rhode Island and I am big Sox fan as well as a big fan of all the NE teams.

  4. #124
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    3,412
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by Maverick8 View Post
    Wats up guys? My names Guido I live in Cranston, Rhode Island and I am big Sox fan as well as a big fan of all the NE teams.
    welcome to the forums!

  5. #125
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    Newburyport/Amherst, MA
    Posts
    5,638
    vCash
    1500
    Welcome to all the new members.


    2007 World Series Champions

    Founding Member of the Jacoby Ellsbury Initiative

  6. #126
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Jersey, america's trash dump
    Posts
    1,990
    vCash
    1500
    Hi

  7. #127
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Norwich, Connecticut
    Posts
    245
    vCash
    1500
    Hey all fellow Red Sox fans. My name's Roger, and I'm from Norwich, CT. I've been checking out this forum for over a year and finally got a log-in. I'm a huge Red Sox fan, as well as Pats, and Celtics. I don't watch Bruins that much, but, heck, I'll cheer for them, lol. Looking forward to sharing my views and opinions, as well as reading all of yours. Cheers!

  8. #128
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Red Sox Nation
    Posts
    3,452
    vCash
    1500
    You must be a true fan to join now. Welcome and don't worry, the Bruins will be worthy of cheering this year.
    There is no "I" in team, but there is a "U" in suck.

  9. #129
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    169
    vCash
    1500
    Bruins suck...Go Sens Go!!!

  10. #130
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    34,817
    vCash
    1500
    The Bruins = :hopeless:

  11. #131
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Agawam, Mass
    Posts
    5,930
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by WilyMo#22 View Post
    Bruins suck...Go Sens Go!!!
    Yeah, whatever. Thanks for Chara, btw.



  12. #132
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    169
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by captaintek33 View Post
    Yeah, whatever. Thanks for Chara, btw.
    You treat him well down there....such a nice guy...even better player..I've met him so many times, he knows me by name, lol.

  13. #133
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Northern Connecticut
    Posts
    154
    vCash
    1500
    Hi my name is matt Im from Hartford area Connecticut and I have been a red soxaholic for 11 years.

    hiiiiii mattttt

  14. #134
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    my happy place
    Posts
    2,931
    vCash
    1500
    hi Im sean. grew up in NH, but now Im going 2 college in rochester, ny. no its not yankee country. actually i kinda wish it was cuz at least then there'd be other baseball fans out here. this is all about hockey and college football, and i couldn't care less about either. anyway im a diehard sox fan since around 2002. also root for the mets (insert "enemy of my enemy is my friend" mentality here) and the marlins (cuz that's who i rooted for when i was a little kid and didnt really care about baseball). anyway, im going to college for criminal justice, and want to be a cop. a good cop, not like the moron who pulled me over thursday for going 37 in a 35. other interests: star wars, rock-basic 20 yr old stuff

  15. #135
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    Newburyport/Amherst, MA
    Posts
    5,638
    vCash
    1500
    Quote Originally Posted by RedSoxRok34 View Post
    hi Im sean. grew up in NH, but now Im going 2 college in rochester, ny. no its not yankee country. actually i kinda wish it was cuz at least then there'd be other baseball fans out here. this is all about hockey and college football, and i couldn't care less about either. anyway im a diehard sox fan since around 2002. also root for the mets (insert "enemy of my enemy is my friend" mentality here) and the marlins (cuz that's who i rooted for when i was a little kid and didnt really care about baseball). anyway, im going to college for criminal justice, and want to be a cop. a good cop, not like the moron who pulled me over thursday for going 37 in a 35. other interests: star wars, rock-basic 20 yr old stuff
    Nice to have you here, welcome to the boards.


    2007 World Series Champions

    Founding Member of the Jacoby Ellsbury Initiative

Page 9 of 53 FirstFirst ... 789101119 ... LastLast

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •