Like us on Facebook


Follow us on Twitter





Search:

Type: Posts; User: Underdogz∞

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.32 seconds.

  1. Replies
    816
    Views
    15,378

    B suspended again lol me personally I think any...

    B suspended again lol me personally I think any problems in the Saints forum can be resolved amongst us but hey there are rules

    Sent from my Lumia 1520 using Tapatalk
  2. Replies
    6
    Views
    70

    Ford is pretty damn good and I get the feeling...

    Ford is pretty damn good and I get the feeling Jay that he will translate well to the NFL!

    Sent from my Lumia 1520 using Tapatalk
  3. Replies
    816
    Views
    15,378

    Like AJ said he might not make the team Jay so he...

    Like AJ said he might not make the team Jay so he is a lets see what he has signing he wouldn't be high on the depth charts even if he makes the squad I think.......unless you're saying you didn't...
  4. Replies
    816
    Views
    15,378

    Got that tradition I feel you.

    Got that tradition I feel you.
  5. Replies
    816
    Views
    15,378

    I will support anything Louisiana but when the...

    I will support anything Louisiana but when the "Hornets" broke up the team with Baron Davis and them I was disappointed I just stop following them like I use to.

    Heat 3peat on deck tho! Anyway...
  6. Replies
    816
    Views
    15,378

    That's the good thing if he is on the team once...

    That's the good thing if he is on the team once the season starts we know he beat out some talented youngsters......at least we hope he did cause we know how the Saints will look out for its Vets and...
  7. Replies
    816
    Views
    15,378

    NICE! You aint lying that's #topshelf! I try...

    NICE! You aint lying that's #topshelf!

    I try to stick with the Vodkas with Ice, Lime, and splash of water :drunk:
  8. Replies
    816
    Views
    15,378

    Deep threat we drafted him we use him best and he...

    Deep threat we drafted him we use him best and he does bring value imo I LIKE IT! Wish he could've turn in to more but Meach does and has made some plays. Shout out to Devery I miss that dude. #YAC
  9. Replies
    816
    Views
    15,378

    :laugh2: Jeff you ready for the playoffs...

    :laugh2: Jeff you ready for the playoffs ...............oh my bad :D........................ #HEATFAN
    Not bandwagon either so don't say it :p
  10. Replies
    816
    Views
    15,378

    I ain't getting in yalls whatever you want to...

    I ain't getting in yalls whatever you want to call it. Alls I want to know is what kind of drank you talking bout lol. Its the weekend #newdrank #drankideas #liquorrun

    Sent from my Lumia 1520...
  11. Replies
    6
    Views
    70

    You know usually I go for speed when it comes to...

    You know usually I go for speed when it comes to players I like like Shazier who is very very fast and I still do love that about him. But I just think the total combination of Mosely's skills make...
  12. Replies
    6
    Views
    70

    Nice in Mosley we get the best ILB in the draft...

    Nice in Mosley we get the best ILB in the draft without much question about it. That's what I think we should be doing taking the best player in the position group and Mosley is a need and is the...
  13. Replies
    816
    Views
    15,378

    It's all about the LBers fellas only position...

    It's all about the LBers fellas only position group I trust in this draft more than the LBs is the OLine group.

    CB risky
    WR risky
    Dline risky
    QB very risky

    All are risky but I think if we...
  14. Replies
    6
    Views
    70

    List your 1st draft pick

    Yo fellas and ladies (if we have any that post) List your 1st pick you want or think Saints should take I wanna know what y'all think if y'all wanna share.

    Mine obviously is CJ Mosley what's...
  15. Replies
    100
    Views
    1,859

    We're less than one month away from CJ Mosley...

    We're less than one month away from CJ Mosley aren't you guys excited!!! :D

    Sent from my Lumia 1520 using Tapatalk
  16. Replies
    50
    Views
    1,349

    An interesting back up plan is IF the CB we want...

    An interesting back up plan is IF the CB we want isn't there in the 1st round we could take the best Safety (maybe Pryor) and Kenny V could play more nickel than Safety................................
  17. Replies
    816
    Views
    15,378

    Lol Sent from my Lumia 1520 using Tapatalk

    Lol

    Sent from my Lumia 1520 using Tapatalk
  18. Replies
    50
    Views
    1,349

    We are in good position to take BPA any round...

    We are in good position to take BPA any round imo.

    Sent from my Lumia 1520 using Tapatalk
  19. Replies
    816
    Views
    15,378

    According to you NOBREED504 this is all of us...

    According to you NOBREED504 this is all of us vvvvv

    This is UNDERDOGZ
    http://media.masslive.com/entertainment/photo/tracy-morganjpg-b91ac6d62b5d7daa_large.jpg

    This is NEO...
  20. Replies
    7
    Views
    128

    Yea they did sign him not sure what's his status...

    Yea they did sign him not sure what's his status and maybe? Knox is gaining weight to play LB I honestly don't know.

    Wheres Trueinsider69 at with the inside info to these questions? :D jk
    ...
  21. Replies
    100
    Views
    1,859

    Oh with money on the line the pucker factor is...

    Oh with money on the line the pucker factor is introduced let me use the bathroom first.........ok I'm back hmmm lets see obviously I want a LB first. But my head says the Saints will go Oline...
  22. Replies
    7
    Views
    128

    Knox is listed here as a 5th ILB Idk why the CB...

    Knox is listed here as a 5th ILB Idk why the CB isn't listed.

    Sent from my Lumia 1520 using Tapatalk
  23. Replies
    7
    Views
    128

    ^^^^ Looks like a pretty solid squad to...

    ^^^^ Looks like a pretty solid squad to me.........Super bowl roster on paper? I'm not so sure about that, but on paper we look pretty close to me. Bringing in Byrd was HUUUUUUUUUGE!!!

    I would've...
  24. Replies
    7
    Views
    128

    2014 Unofficial Depth Chart

    We can talk depth and roster needs/strengths/weaknesses here too.

    DEFENSE
    DE 1. Cameron Jordan
    2. Akiem Hicks
    3. Glenn Foster
    4. Tyrunn Walker
    NT 1. Brodrick Bunkley
    2. John Jenkins...
  25. Replies
    816
    Views
    15,378

    That's what she said :cool:

    That's what she said :cool:
Results 1 to 25 of 200
Page 1 of 8 1 2 3 4