Like us on Facebook


Follow us on Twitter





Search:

Type: Posts; User: TRUETAMPAFAN

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.36 seconds.

  1. Replies
    72
    Views
    1,583

    so are you agreeing with me? lol

    so are you agreeing with me? lol
  2. Replies
    72
    Views
    1,583

    LOL your awesome man. love your sense of humor. ...

    LOL your awesome man. love your sense of humor.

    You and I also seem to be on the same wave length. I am right there with you on all these points.
  3. Replies
    72
    Views
    1,583

    But growing pains were always going to happen....

    But growing pains were always going to happen. even with the win now attitude that we have. I dont see any reason why we cant go 8-8 or better. as long as our offense takes care of the football and...
  4. Replies
    72
    Views
    1,583

    I agree with you 100%.

    I agree with you 100%.
  5. Replies
    72
    Views
    1,583

    and when ****** coaches come in and do a ******...

    and when ****** coaches come in and do a ****** job, its going to reflect the roster when another coaching staff comes in. if lovie smith felt like these guys could contribute, then they would still...
  6. Replies
    72
    Views
    1,583

    LOL thank you! Im just gonna start letting...

    LOL thank you!

    Im just gonna start letting Bwall and andrews stew in their bitterness. They obviously think this team sucks where as countless of people that cover the NFL and have much more...
  7. Replies
    72
    Views
    1,583

    lmao ok guys, you know what, believe what you...

    lmao ok guys, you know what, believe what you want. you act like the guy was that great, like hes a randy moss clone. news flash, he isnt. hes a good number 2 that was inconsistent and doesnt love...
  8. Replies
    72
    Views
    1,583

    . You say I'm looking at this in pewter and red...

    . You say I'm looking at this in pewter and red glasses, well I say that I shown facts abt his inability to stay out of trouble. And what talent did we lose? We went 4-12 last year. Joseph graded out...
  9. Replies
    72
    Views
    1,583

    soooooo mike williams hasnt done anything wrong?...

    soooooo mike williams hasnt done anything wrong? im happy to hear that you want an NFL player that takes rap more seriously than football. maybe you can buy one of his records once it goes platinum....
  10. Replies
    72
    Views
    1,583

    had to delete to repost

    had to delete to repost
  11. Replies
    72
    Views
    1,583

    naw, he had to go. I was growing tired of his...

    naw, he had to go. I was growing tired of his crap as well. hes had a checkered past and had been given chances to show that hes mature. I mean the guy is 26/27, I understand the whole maturity thing...
  12. because I have the right to be worried about...

    because I have the right to be worried about it...thats why. am I wrong for wanting to get our best player locked up? dont think so
  13. we haven signed Captain Marjor just yet lol...but...

    we haven signed Captain Marjor just yet lol...but I believe we will. he would be an awesome fit in our defense and as many of you have said, is already familiar with the defense we will be running....
  14. Replies
    6
    Views
    178

    lol this made me laugh buc4life. I was having a...

    lol this made me laugh buc4life. I was having a bad day then i read this and it made me cheer up a little. Thank you buc4life.

    yea, im happy that hes doing this. However i really dont get it.
    ...
  15. Replies
    16
    Views
    329

    Watkins or a qb. the stock on these qbs are...

    Watkins or a qb. the stock on these qbs are dropping. IMO, thats awesome for us. I would love the opportunity to bring in teddy to be our guy. I think at 7 were hoping either watkins or bridge will...
  16. Replies
    95
    Views
    2,349

    how so? he led his team to 2 national titles, is...

    how so? he led his team to 2 national titles, is a great leader, smart football player, and has all the intagibles that you look for. hes also played in a pro style offense. qbs are always taken...
  17. Replies
    95
    Views
    2,349

    are ppl really mad that we signed McCown? IDK...

    are ppl really mad that we signed McCown? IDK about all of you, but I view him as nothing more than a stop gap, someone thats going to mentor the qb that were going to move forward with. Sure McCown...
  18. YESSS!! this is great. filling the holes along...

    YESSS!! this is great. filling the holes along the line. We add some depth throught the draft, grab a few more starters.

    I believe that we are primmed to take a qb in this draft. MAYBE round 1,...
  19. NOOOOOOOO trading Clayborn would be a huge...

    NOOOOOOOO trading Clayborn would be a huge mistake. Clayborn is a beast and is very vital to our DL rotation. trading DL is not something this organization needs to be doing right now.
  20. Replies
    95
    Views
    2,349

    I believe we draft a qb early. yes, early. if we...

    I believe we draft a qb early. yes, early. if we sign collins, then i believe we will shock everyone in the draft and take bridgewater. IDK, to me, bridgewater seems like hes destined for tampa. I...
  21. Replies
    67
    Views
    1,359

    I agree. After signing verner I am not as mad. I...

    I agree. After signing verner I am not as mad. I too have come to terms that Revis is gone. Your also right about the cap space. If we can sign Tillman I'll be very happy. Tillman may be old but in...
  22. I believe we add a Matthews or robinson. Or we...

    I believe we add a Matthews or robinson. Or we trade down add more picks and load up on olineman and tight ends through the draft. IMO we need that hof caliber lt. Penn sucked last yr, Joseph is cut,...
  23. Replies
    171
    Views
    3,464

    Poll: Agreed. A lot of ppl know here that I back up...

    Agreed. A lot of ppl know here that I back up what the organization usually does. But I will not back this up. I will be very pissed off if this happens. I mean extremely pissed. Flat out dumb
  24. Replies
    171
    Views
    3,464

    Poll: 200% agree

    200% agree
  25. Replies
    171
    Views
    3,464

    Poll: This will straight up piss me off I swear to...

    This will straight up piss me off I swear to ****ing Christ if they trade him...
Results 1 to 25 of 200
Page 1 of 8 1 2 3 4