Like us on Facebook


Follow us on Twitter





Search:

Type: Posts; User: BroncoBuck

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.23 seconds.

  1. Sticky: RoLo or Brandon Wright now.

    RoLo or Brandon Wright now.
  2. Sticky: Dudley opts in. I tweeted at Steve Kyler and...

    Dudley opts in. I tweeted at Steve Kyler and that's what he responded lol.

    Love Dudley on this team. Ultimate glue guy.
  3. Replies
    92
    Views
    6,126

    Sticky: Give me Diamond haha. Saw him at my brothers...

    Give me Diamond haha. Saw him at my brothers state game this past year and he is tall, but not as tall as I had originally thought. He could easily grow to be 7 feet though. He was probably 6'9"....
  4. Sticky: We have Middleton's bird rights so we can go over...

    We have Middleton's bird rights so we can go over to resign him as long as he is signed last. By all accounts we have an agreement in place with him already. My guess is we have a similar deal with...
  5. Sticky: Bucks aren't sold on MCW. That is why we got IMO...

    Bucks aren't sold on MCW. That is why we got IMO the best backup point guard in the league. I believe Vasquez led the league in assists a couple seasons back. He is a great fit for us offensively,...
  6. Replies
    413
    Views
    38,858

    Well....I wanted Vasquez 3 years ago...Idk lol....

    Well....I wanted Vasquez 3 years ago...Idk lol. Clippers pick is basically a 2nd with the restrictions on it. I highly doubt it ever gets conveyed as that first.
  7. Replies
    413
    Views
    38,858

    Hopefully PHX or BOS trade up with Cha for Frank,...

    Hopefully PHX or BOS trade up with Cha for Frank, and then we trade up with MIA for Winslow. Winslow would be awesome. He's the last guy left in his draft tier
  8. Replies
    413
    Views
    38,858

    Damn. Looks like Bucks miss out on WCS and...

    Damn. Looks like Bucks miss out on WCS and probably Mudiay here. Two guys we were trying to trade up for. Ugh
  9. Sticky: WCS has good hands for a big and can finish at...

    WCS has good hands for a big and can finish at the rim. He can be your roll guy or snag some easy buckets at the basket. His defense is perfect for our team. Kentucky's entire scheme is predicated on...
  10. Replies
    413
    Views
    38,858

    Aran Smith: Hearing teams are red flagging Rashad...

    Aran Smith: Hearing teams are red flagging Rashad Vaughn's knee but there's a lot of speculation he has a promise with Milwaukee at 17, regardless.
  11. Sticky: If Hezonja or WCS is there at 10 I'm on the phone...

    If Hezonja or WCS is there at 10 I'm on the phone with Miami. Henson, 17 and the Clippers pick for Chalmers and 10. Maybe throw Birdman's contract in there too
  12. Sticky: Mudiay reminds me of John Wall coming out of...

    Mudiay reminds me of John Wall coming out of college. His jumper needs work, but it's not MCW bad. He is much more explosive than MCW and that is what I like about him the most. It would be sweet to...
  13. Sticky: Our Plumlee is probably worth a 2nd. I think he...

    Our Plumlee is probably worth a 2nd. I think he will be like 27 this upcoming season and he's playing on his 3rd team already. He isn't really good at anything, just about as average as can be lol.
  14. Replies
    413
    Views
    38,858

    Rumors spreading we told Jarrel Martin we will...

    Rumors spreading we told Jarrel Martin we will pick him at 17.

    Alex Kennedy tweeted he was told by a team in the teens they will take him if he is there. He canceled a workout with Washington who...
  15. Replies
    413
    Views
    38,858

    Upshaw has a heart issue. He's untouchable in...

    Upshaw has a heart issue. He's untouchable in the first now.
  16. Replies
    413
    Views
    38,858

    He's a 2 in the league. Not a crazy athlete, but...

    He's a 2 in the league. Not a crazy athlete, but fits the long wingspan we have. He's a good passer too.
  17. Replies
    413
    Views
    38,858

    Bucks snapchat had a slick play by Hunter today....

    Bucks snapchat had a slick play by Hunter today. He's a guy who can create his own shot which is pretty big in this league.

    I might be coming around on drafting him.

    All aboard the RJ wagon
  18. Replies
    413
    Views
    38,858

    According to Gery, were bringing in RJ Hunter,...

    According to Gery, were bringing in RJ Hunter, RHJ, Montrezl Harrel and Justin Anderson for a workout Tuesday.

    I could see them trying to figure out how Hunter can perform against NBA level...
  19. Replies
    413
    Views
    38,858

    Lol what?

    Lol what?
  20. Replies
    413
    Views
    38,858

    It's not an insult to say his ceiling is Bargs....

    It's not an insult to say his ceiling is Bargs. Bargs put up 20+ ppg at one point in his career. He's just a black hole on defense and not a good rebounder. Bargs was touted for his ability to handle...
  21. Replies
    413
    Views
    38,858

    the only shooting guards I would take over...

    the only shooting guards I would take over Middleton are Butler, Thompson and Harden. It's the weakest position in the league. No way the Bucks don't match any offer he receives.
  22. Replies
    413
    Views
    38,858

    This is actually a real statistic...

    This is actually a real statistic...
  23. Thread: Greg Monroe

    by BroncoBuck
    Replies
    156
    Views
    12,453

    Lopez would get MCW's shots and ZaZa's shots. MCW...

    Lopez would get MCW's shots and ZaZa's shots. MCW is a facilitator. He should not be shooting jumpers. We were a bottom offense in the league last year, Jabari alone still puts us around the 20...
  24. Replies
    413
    Views
    38,858

    Frank Kaminsky is the worst rim protecting center...

    Frank Kaminsky is the worst rim protecting center to be taken in the first round in a decade. His ceiling is Bargnani. No thank you.
  25. If we did this, there is no way I give up 17. ...

    If we did this, there is no way I give up 17.

    TPE for 11 and Hibbert, Mayo + TPE for 11 and Hibbert or Henson for 11 and Hibbert. If they pass on those then so be it.

    Moving up 6 spots isn't...
Results 1 to 25 of 200
Page 1 of 8 1 2 3 4