Like us on Facebook


Follow us on Twitter





Search:

Type: Posts; User: DanG

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.22 seconds.

  1. Replies
    3
    Views
    112

    Good for Houston. Perfect fit for him IMO.

    Good for Houston. Perfect fit for him IMO.
  2. might as well resign now.

    might as well resign now.
  3. Replies
    46
    Views
    597

    This.

    This.
  4. Thread: DJ to Dallas

    by DanG
    Replies
    57
    Views
    1,748

    Yeah, but even if Dallas stays healthy all season...

    Yeah, but even if Dallas stays healthy all season I don't see them winning 52-55 games. They have to if they want to be higher than the 7th seed because the west is just so deep. All i'm saying is DJ...
  5. Thread: DJ to Dallas

    by DanG
    Replies
    57
    Views
    1,748

    Warriors OKC Rockets Grizzlies San Antonio...

    Warriors
    OKC
    Rockets
    Grizzlies
    San Antonio
    Clippers
    Pelicans

    are all better than Dallas. Plus you don't know how many games will Parsons, Dirk miss.
  6. Thread: DJ to Dallas

    by DanG
    Replies
    57
    Views
    1,748

    All about the money. What a bad decision IMO....

    All about the money. What a bad decision IMO. Clippers would have been a seriours threat with him. With mavs he would be lucky to make the playoffs i'm sorry. Wes & Parsons are too injury prone and...
  7. Replies
    298
    Views
    11,736

    Horrible decision IMO. Mavs are not a threat...

    Horrible decision IMO. Mavs are not a threat even with him i'm sorry. Dirk is old and Parsons & Wes are too injury prone.
  8. Replies
    1,898
    Views
    66,916

    I'm done. No one wants to come here. Another...

    I'm done. No one wants to come here. Another 20-35 win season is coming depending on health. I'm tired of watching this ****. And no Durant is NOT coming here. We have NOTHING. Why would he choose us...
  9. Replies
    33
    Views
    1,189

    :laugh: this is getting ridiculous for the lakers

    :laugh: this is getting ridiculous for the lakers
  10. Replies
    1,898
    Views
    66,916

    With all the buzz before free agency we end up...

    With all the buzz before free agency we end up with Robert Sacre.
  11. Replies
    1,898
    Views
    66,916

    This is just pathetic. Tyson is gone, LA is...

    This is just pathetic. Tyson is gone, LA is probably gone ... if we don't get DJ or even Monroe then enjoy another 20 win season.
  12. Replies
    40
    Views
    1,940

    Adrian Wojnarowski ‏@WojYahooNBA 2m2 minutes ago...

    Adrian Wojnarowski ‏@WojYahooNBA 2m2 minutes ago

    Lakers didn't make strong impression in Aldridge meeting, sources say. Spurs can close on him. LMA expected to make decision fairly soon.


    damn.
  13. Thread: Deng Opts In

    by DanG
    Replies
    20
    Views
    732

    Do they have enough to resign wade & dragic? I'm...

    Do they have enough to resign wade & dragic? I'm not really good with the cap space **** lmao.
  14. Replies
    96
    Views
    3,190

    Poll: If i have to choose a SG for the whole season ......

    If i have to choose a SG for the whole season ... Kobe is in my top 10.

    If i have to choose a SG for one game ... Kobe is in my top 5 with Wade, Harden, Butler, Klay.
  15. Replies
    30
    Views
    1,770

    Davis is good, but he is a role player imo....

    Davis is good, but he is a role player imo. Randle-Davis frontcourt is too small and Davis-Aldridge means no starting spot for Randle. We should really focus on developing Clarkson-Russ-Randle.
  16. Replies
    73
    Views
    3,534

    not going anywhere

    not going anywhere
  17. We are not contenders. Signing LMA or Gasol...

    We are not contenders. Signing LMA or Gasol wouldn't make us one either. Love the idea of starting Russ-Clarkson-Randle. I would sign DeAndre Jordan because we have all the right persons to make him...
  18. Thread: $24m

    by DanG
    Replies
    97
    Views
    5,236

    Don't want LMA or Gasol. We are not contending...

    Don't want LMA or Gasol. We are not contending next year anyway and both will be 30 at the start of the season. IMO we should go after DeAndre Jordan. He wants a bigger role on offense and already...
  19. Replies
    90
    Views
    6,621

    Wade for around 12M use the other 10M for a...

    Wade for around 12M
    use the other 10M for a better bench.
  20. Thread: Dwyane Wade

    by DanG
    Replies
    72
    Views
    3,215

    If LeBron recruits him to the cavs and Wade takes...

    If LeBron recruits him to the cavs and Wade takes a massive paycut I would feel absolutely disgusted. Enough of the big three ****.
  21. beverley courtney lee lebron tristan thompson...

    beverley
    courtney lee
    lebron
    tristan thompson
    mozgov

    patty mills, jr smith, birdman off the bench.

    beverley and lee are just as good as shump and delly defensevely, but they're better...
  22. Replies
    84
    Views
    4,663

    Wiggins for Love trade will probably end up...

    Wiggins for Love trade will probably end up looking as bad as Harden for Kevin Martin.
  23. Replies
    181
    Views
    3,648

    Past 25 years: 91' Jordan 92' Jordan 93'...

    Past 25 years:

    91' Jordan
    92' Jordan
    93' Jordan
    95' Olajuwon
    00' Shaq
    01' Shaq
    02' Shaq
    06' Wade
  24. Poll: Advanced stats are ********. LeBron wouldn't even...

    Advanced stats are ********. LeBron wouldn't even be a top 5 player this season if you only look at them... it's ridiculous. You clearly don't understand what the NBA is about. Every player wants to...
  25. Replies
    152
    Views
    4,782

    1) Jordan 2) Wade 3) Kobe Wade over Kobe...

    1) Jordan
    2) Wade
    3) Kobe



    Wade over Kobe because of 4 reasons:

    1) I don't like Kobe
    2) Wade's RPM/39:3-22(2+3)-#kobesucks x 55 = 1000
Results 1 to 25 of 200
Page 1 of 8 1 2 3 4