Like us on Facebook


Follow us on Twitter





Search:

Type: Posts; User: ohbilly2134

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.38 seconds.

  1. Replies
    1,765
    Views
    83,192

    Okafor NEEDS to be a NY Knickerbocker. Period....

    Okafor NEEDS to be a NY Knickerbocker. Period. Kid is a stud.
  2. Those are some big $$$ being thrown at Suh. No...

    Those are some big $$$ being thrown at Suh. No chance we could've made a realistic play for him.

    JR- Go get McCourty!!
  3. Replies
    21
    Views
    1,447

    I'd add Bradshaw, Nicks and Cofield to that list,...

    I'd add Bradshaw, Nicks and Cofield to that list, as well. Bradshaw in particular -- a seventh round pick whose overall production for us during his tenure here was quite solid.
  4. Replies
    21
    Views
    1,447

    Granted we're only two weeks in, but I'm going to...

    Granted we're only two weeks in, but I'm going to go ahead and nominate this for most boneheaded post of 2015.

    Did you not like watching Weston Richburg this year? Guess ODB didn't interest you...
  5. Replies
    173
    Views
    5,753

    Poll: I meant more that I could see TC retiring. But...

    I meant more that I could see TC retiring. But yeah, I'd agree that Reese likely has at least one more year to prove that he can restore this team to what it'd been a few years ago.
  6. Replies
    173
    Views
    5,753

    Poll: Down 27 on 4th and 1 here with our offense...

    Down 27 on 4th and 1 here with our offense looking like ****...might as well just ****ing go for it. Not much difference between a 27-point and 34-point deficit.
  7. Replies
    173
    Views
    5,753

    Poll: This season is over. Between injuries, lack of...

    This season is over. Between injuries, lack of talent and weak mental toughness, we're not going anywhere. As someone pointed out earlier, it really feels like we're headed for a few years of doom...
  8. Replies
    173
    Views
    5,753

    Poll: We suck. Every spotlight game we've had recently...

    We suck. Every spotlight game we've had recently (SNF, MNF, etc.) turns out to be an absolute disaster.

    This team just isn't very good. We may very well be watching Coughlin's (and Reese's, for...
  9. Replies
    1
    Views
    317

    McAdoo: "Make a ****ing play!"

    As a new coach in NY, I think it's important that he set a precedent of expecting greatness. However, he should also, along with the rest of us, expect some growing pain, of course.

    Gotta love the...
  10. http://forums.prosportsdaily.com/showthread.php?86...

    http://forums.prosportsdaily.com/showthread.php?869940-TFY-knows-what-s-going-to-happen-There-s-already-a-secret-deal-btw-Melo-and-Phil
  11. Bring it, LA.

    Bring it, LA.
  12. Hank back in. Now!

    Hank back in. Now!
  13. Replies
    69
    Views
    3,350

    Great input. This obviously wasn't the case a...

    Great input.

    This obviously wasn't the case a couple of days ago...
  14. Replies
    50
    Views
    1,510

    Yeah, but bone spurs don't just go away. He's...

    Yeah, but bone spurs don't just go away. He's going to need surgery at some point. Sure, we can keep injecting him and hope that he makes it through the season, but even then, will he be at 100%?...
  15. Replies
    50
    Views
    1,510

    The thing is, bone spurs don't just go away. It's...

    The thing is, bone spurs don't just go away. It's likely to act up again, and when it does, he's going to need another cortisone shot. If this happens later in the season and we're somehow in the...
  16. Fair enough. Moot point now. More importantly,...

    Fair enough. Moot point now. More importantly, game 1 is ours. Now let's let this momentum spill over into game 2 and actually win a game with a series lead, for once...
  17. Agreed, to an extent. I don't think sitting...

    Agreed, to an extent. I don't think sitting Henrik for 5 minutes in a blowout game 1 is going to mess with his momentum. There's NO reason for him to be out there right now. Just doesn't serve a...
  18. I don't get why we don't pull King. Talbot's more...

    I don't get why we don't pull King. Talbot's more than capable of protecting a 6-score lead.

    And damn, now McD's hurt. Crap.
  19. This.

    This.
  20. Replies
    50
    Views
    1,510

    [QUOTE=YANKSGUY;28486152] Yeah, I kinda got...

    Yeah, I kinda got that, albeit a little late.
  21. Replies
    50
    Views
    1,510

    Hahaha....oops, my bad. Kinda hilarious, though....

    Hahaha....oops, my bad. Kinda hilarious, though. I'd bet that we're looking at a number more of these before year's end
  22. Replies
    50
    Views
    1,510

    Apparently, Beltran's MRI was negative. ...

    Apparently, Beltran's MRI was negative.

    http://newyork.yankees.mlb.com/news/article.jsp?ymd=20140418&content_id=72549012&notebook_id=72549092&vkey=notebook_nyy&c_id=nyy&tcid=tw_article_72549012
  23. Replies
    50
    Views
    1,510

    Vis ESPN:

    Vis ESPN:
  24. Replies
    50
    Views
    1,510

    Injury Bug Strikes Beltran

    Well, now it appears Beltran's caught the bug. Apparently, he hyperextended his elbow and is going in for an MRI tomorrow.

    Girardi was quoted as saying, “Yeah, there’s concern."

    Not good news....
  25. Thread: Cc 2 dl

    by ohbilly2134
    Replies
    61
    Views
    1,925

    Joba f'n Chamberlain, excluding his initial...

    Joba f'n Chamberlain, excluding his initial call-up.
Results 1 to 25 of 200
Page 1 of 8 1 2 3 4