Like us on Facebook


Follow us on Twitter





Search:

Type: Posts; User: Joker117

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.34 seconds.

  1. Replies
    397
    Views
    21,498

    Sticky: Really think we will bring back stevie and might...

    Really think we will bring back stevie and might try to sign the former Ravens safety he's the back up so he should be cheap but played under spags ...if spags and jim like Eachother anyway
  2. Replies
    316
    Views
    13,365

    Hmm with them resigning lynch , then russel plus...

    Hmm with them resigning lynch , then russel plus getting jimmy Graham ...they might have 1 WR ..they have 4 guys on D that would cost good money in Irvin/ET/Kam/Sherman ..and I know they have others...
  3. Replies
    1,167
    Views
    54,177

    Sticky: 07!? Must be a front runner haha j/p You own...

    07!? Must be a front runner haha j/p

    You own your own business huh , highering in the tri-state area? :p
  4. Replies
    397
    Views
    21,498

    Sticky: I thnk OBj made some people more open to this , I...

    I thnk OBj made some people more open to this , I think Cruzs injury +Rr/Ogletee/others on their last yr contractually makes it make even more sense and then ..

    There's the fact that we aim to...
  5. Replies
    397
    Views
    21,498

    Sticky: I honestly prefer if people fall to us (of...

    I honestly prefer if people fall to us (of course) and we trade back like 5 or so picks maybe getting a 2nd or 3rd and something next year and some late pick too than us take any Olinemen in this...
  6. Replies
    397
    Views
    21,498

    Sticky: Fair enough just checking.

    Fair enough just checking.
  7. Replies
    397
    Views
    21,498

    Sticky: And we could be without RR the next season and...

    And we could be without RR the next season and cruz for at least 1 game this season .
  8. Replies
    397
    Views
    21,498

    Sticky: 9th pick comes up , they're all there and we take...

    9th pick comes up , they're all there and we take Cooper ..from 1-10 ,10 being the most and 1 being the least ..how upset are you about that pick ?
  9. Replies
    999
    Views
    34,412

    Sticky: As a vet he could possibly have some tricks to...

    As a vet he could possibly have some tricks to teach X.Rhodes ? Idk Idr the CBs on the vikes .
  10. Replies
    397
    Views
    21,498

    Sticky: Besides round 17/19/27 players (and I'm sure...

    Besides round 17/19/27 players (and I'm sure other teams have that from the past have something similar ) ..Carson in the 4th is amazing value lol
  11. Replies
    397
    Views
    21,498

    Sticky: Nope , RR just never steps up he's had a ton of...

    Nope , RR just never steps up he's had a ton of chances including ELI forcing the ball like 10 times to him . I'm not going to claim I know what it is about RR but he's not worth bringing back .
    ...
  12. Replies
    397
    Views
    21,498

    Sticky: Yes but Cruzs contract isn't up at the end of the...

    Yes but Cruzs contract isn't up at the end of the season and if we can replace RR with a rookie it would be cheaper than paying him to return plus he really just isn't that good he has the talent but...
  13. Replies
    316
    Views
    13,365

    To the last part I mostly agree especially AP who...

    To the last part I mostly agree especially AP who stays in ridiculously good shape probably eats clean too he will be back into everything by the end of preseason or 15 carries into game 1 after a...
  14. Replies
    316
    Views
    13,365

    True but I do think his old injuries/wear and...

    True but I do think his old injuries/wear and tear will catch up to him at like 31-32-33yrs old .

    I think AP might also be why they grabbed Run DMC with AP in mind you know speed and power...
  15. Replies
    316
    Views
    13,365

    I think the NFC east would have the best rb...

    I think the NFC east would have the best rb groups .

    I wonder what his year off did for him was it needed rest or will it hold him back right near the age where rbs start to break down ...

    AP...
  16. Replies
    30
    Views
    1,185

    Agreed even though I think gores pretty much as...

    Agreed even though I think gores pretty much as close to done as he can be while still being capable to start .
  17. Replies
    397
    Views
    21,498

    Sticky: I doubt we'd trade Cruz as his trade value is as...

    I doubt we'd trade Cruz as his trade value is as low as it could get right now between injury , drops and age .

    As for Cooper ..well we want to run an offense similar to GB right? Jordy...
  18. Replies
    30
    Views
    1,185

    Especially when that player was always injured...

    Especially when that player was always injured and that team with Dez blocking and the oline really does help any rb replace murray the closer in talent the more likely they won't even miss murray .
  19. Replies
    1,167
    Views
    54,177

    Sticky: Yup he needs a ton of work on tackling but on...

    Yup he needs a ton of work on tackling but on passing downs for coverage he is good depth to develop just not rely on at all ..NFL will either break him or he will become Ed Reed like (style of play...
  20. Replies
    126
    Views
    6,038

    Wasn't saying they did bad just quiet which is...

    Wasn't saying they did bad just quiet which is better than their past huge signings like Albert haynesworth lol
  21. Replies
    18
    Views
    955

    I'm starting to wonder with our team aged in all...

    I'm starting to wonder with our team aged in all the expensive spots or about to be free agents maybe the teams wondering IF ELI falls off this season(Doubt it ) that we could let RR,Prince,JPP and...
  22. Replies
    1,167
    Views
    54,177

    Sticky: I'm not overly concerned with either , I feel...

    I'm not overly concerned with either , I feel there's vets at both positions we can grab if we miss on guys we targeted in the draft and I feel there's a few safeties who might be good depending what...
  23. Replies
    829
    Views
    28,215

    Sticky: Hahaha yup , especially is Al Davis was still...

    Hahaha yup , especially is Al Davis was still alive
  24. Replies
    30
    Views
    1,185

    Not trying to argue just figure why not counter...

    Not trying to argue just figure why not counter with my opinions .

    Dallas did the smart thing not over paying Murray who while talented is injury prone (never had a full "healthy" season even last...
  25. Replies
    829
    Views
    28,215

    Sticky: Oh I agree but you know if a player has that...

    Oh I agree but you know if a player has that natural absurd speed teams will be more likely to give him a chance in his first few years than a slower guy who maybe needs some coaching .
Results 1 to 25 of 200
Page 1 of 8 1 2 3 4