Like us on Facebook


Follow us on Twitter





Search:

Type: Posts; User: JollyRanch

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.16 seconds.

  1. Replies
    1,505
    Views
    50,400

    Sticky: Sure if the right deal presents itself.

    Sure if the right deal presents itself.
  2. Replies
    642
    Views
    27,355

    Sticky: So hard to be excited about this franchise

    So hard to be excited about this franchise
  3. Replies
    1,505
    Views
    50,400

    Sticky: Drafting Winston is a worse case scenario. Just...

    Drafting Winston is a worse case scenario. Just seems to have "stupidity" written across his forehead.
  4. Meh. Few things this franchise does will get my...

    Meh. Few things this franchise does will get my attention other than winning.
  5. Replies
    1,505
    Views
    50,400

    Sticky: Stay away from Winston

    Stay away from Winston
  6. Replies
    26
    Views
    1,652

    lol we were already trash before Lovie got here

    lol we were already trash before Lovie got here
  7. Team is clueless

    Team is clueless
  8. Poll: Jameis Winston is not a smart man. Stay away.

    Jameis Winston is not a smart man. Stay away.
  9. Poll: wait a minute... why is winston in your sig?...

    wait a minute...

    why is winston in your sig? :puke:
  10. Replies
    39
    Views
    1,607

    Poll: Should have never been brought in

    Should have never been brought in
  11. Poll: I don't understand the shock from some of the...

    I don't understand the shock from some of the fans. I'm numb to this stuff because I'm use to it. This franchise has been an embarrassment post-Superbowl win. Gruden, Morris, Schiano. I would throw...
  12. I hate when players do those stupid...

    I hate when players do those stupid celebrations...particularly ones that are lame.
  13. I don't mind. You gotta give these young guys a...

    I don't mind. You gotta give these young guys a few chances.
  14. Poll: what did we trade?

    what did we trade?
  15. Replies
    1,050
    Views
    30,283

    Poll: what in the world???

    what in the world???
  16. Replies
    1,050
    Views
    30,283

    Poll: Surprised we haven't picked a defensive player...

    Surprised we haven't picked a defensive player yet.
  17. Replies
    1,050
    Views
    30,283

    Poll: And then Minnesota picks Yankey lol

    And then Minnesota picks Yankey lol
  18. Replies
    1,050
    Views
    30,283

    Poll: Hmmm, we picked the guard from Tennessee State...

    Hmmm, we picked the guard from Tennessee State and not the tackle from Tennessee. No love for Yankey???
  19. Replies
    1,050
    Views
    30,283

    Poll: We're almost up. Some good options here. Just...

    We're almost up.

    Some good options here. Just don't pick a SEC QB.
  20. Replies
    1,050
    Views
    30,283

    Poll: ew

    ew
  21. Replies
    1,050
    Views
    30,283

    Poll: Shayne Skov still on the board

    Shayne Skov still on the board
  22. Replies
    1,050
    Views
    30,283

    Poll: Solid pick for GB in Bradford

    Solid pick for GB in Bradford
  23. Replies
    1,050
    Views
    30,283

    Poll: Titans just got a steal

    Titans just got a steal
  24. Replies
    49
    Views
    1,995

    Poll: B- eh it's a nice pick I guess

    B-

    eh it's a nice pick I guess
  25. Replies
    1,050
    Views
    30,283

    Poll: Crap

    Crap
Results 1 to 25 of 200
Page 1 of 8 1 2 3 4