Like us on Facebook


Follow us on Twitter





Search:

Type: Posts; User: zadora5

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.36 seconds.

  1. Replies
    351
    Views
    9,740

    It's a fact, As a grown man I don't lie on my...

    It's a fact,

    As a grown man I don't lie on my dick,

    So why would I lie about football?

    Obviously something happened where I didn't make it as far,

    I'm not boasting about ****, I'm stating...
  2. Replies
    351
    Views
    9,740

    He is a quitter

    You accuse us of being "big tough guys" then boast about your football "skills" and accuse Borland of being a "coward" for retiring. Alrighty then.[/QUOTE]

    He is a quitter
  3. Replies
    351
    Views
    9,740

    I'm actually a former high school football star...

    I'm actually a former high school football star who received divison one offers all over the country.

    Man you guys just love to pounce on something and make assumptions huh?

    Big tough guys on...
  4. Replies
    351
    Views
    9,740

    No trollin here bro

    No trollin here bro
  5. Replies
    351
    Views
    9,740

    The NFL has turned into the puppy bowl, ...

    The NFL has turned into the puppy bowl,

    Reminds me of the pussified pitbulls that my grandmother has smh
  6. Replies
    351
    Views
    9,740

    Yeah because that just happened to every retired...

    So he's a wuss because he retired young so that he doesn't end his life paralyzed in a wheel chair surviving on a feeding tube. If that's what it takes to be a "man" then I want no part of being one....
  7. Replies
    351
    Views
    9,740

    He just didn't spit in the 49ers face? Do you not...

    The guy wasn't lucky to make it as far as he did. He wasn't blessed with crazy athletic ability yet he still worked hard enough to become the best linebacker is his sec in college and arguably the...
  8. Replies
    351
    Views
    9,740

    Thank you

    Please in 2015, that a college degree jackshit.

    I would just think like anything can happen. you can get hit by a bus tomorrow, get struck by lightning, or get cancer. why not get millions of...
  9. Replies
    351
    Views
    9,740

    Yeah but this guy could have been a real impact...

    Yeah but this guy could have been a real impact for them in the future, there is a huge difference.
  10. Replies
    351
    Views
    9,740

    It's 2015 a college education doesn't mean ****...

    He has a college education, i am sure he will be just fine. There is more to life than just money.[/QUOTE]

    It's 2015 a college education doesn't mean **** sometimes
  11. Replies
    351
    Views
    9,740

    The NFL is a man sport, if you are lucky enough...

    The NFL is a man sport, if you are lucky enough to make it that far and have an opportunity of a lifetime and you throw it away? It just spits in the face of those who dream of it. Pathetic...

    I...
  12. Replies
    351
    Views
    9,740

    He'll be back when he is tired of flipping...

    He'll be back when he is tired of flipping burgers licking his lips for those millions he just threw away
  13. My favorite character :(

    My favorite character :(
  14. Replies
    63
    Views
    2,170

    Tittays!!!

    Tittays!!!
  15. Mavs are gonna win and it's not even close...

    Mavs are gonna win and it's not even close...
  16. Replies
    128
    Views
    5,002

    Man the giants always strike gold with wide...

    Man the giants always strike gold with wide receivers
  17. Replies
    43
    Views
    2,111

    ... *Damn right

    ...

    *Damn right
  18. Replies
    43
    Views
    2,111

    Damn right...

    Damn right...
  19. Replies
    315
    Views
    14,160

    Maybe I am just bitter because its actually over,...

    How? Everything was broken down and happened. People are moving on. People are dead. It's over.[/QUOTE]

    Maybe I am just bitter because its actually over, such a good show
  20. Replies
    315
    Views
    14,160

    If that is the actual end, that last episode was...

    If that is the actual end, that last episode was crap
  21. Yeah what is so funny?

    What's so funny?[/QUOTE]

    Yeah what is so funny?
  22. Replies
    104
    Views
    4,771

    Other content that Drake has put up surpasses...

    In the favorite album thread you listed Kendrick's 2 albums as your #2 and #3 album of all time. Drake's Take Care was lower on the list and none of his other albums were on the list. So if that's...
  23. Replies
    104
    Views
    4,771

    Lmao

    Lmao
  24. Replies
    104
    Views
    4,771

    It wasn't supposed to be funny

    The statement you made that I quoted.[/QUOTE]

    It wasn't supposed to be funny
  25. Replies
    104
    Views
    4,771

    Thank you

    Thank you
Results 1 to 25 of 200
Page 1 of 8 1 2 3 4