Like us on Facebook


Follow us on Twitter





Search:

Type: Posts; User: CELTICS4LYFE

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.36 seconds.

  1. Replies
    29
    Views
    799

    With all the picks we have in the next few years...

    With all the picks we have in the next few years I'll bet more players will be on the team from trading those picks than the pick selections themselves.
  2. Replies
    606
    Views
    33,069

    Ugly game smh

    Ugly game smh
  3. Break* lmao

    Break* lmao
  4. This will make/brake is career.

    This will make/brake is career.
  5. Replies
    606
    Views
    33,069

    Whiteside might be out tonight, he gave us...

    Whiteside might be out tonight, he gave us trouble the last couple games so good news for us n our bigs
  6. Replies
    606
    Views
    33,069

    Yes I know he's a rookie. Like I said only part I...

    Yes I know he's a rookie. Like I said only part I don't like is 12/14 shots were three's and I think like 70% of his shots on the season are 3's. Would like to see him take some more high percentage...
  7. Replies
    606
    Views
    33,069

    Good game, lost it in the 3rd...needed some IT in...

    Good game, lost it in the 3rd...needed some IT in that 4th tho, Smart had a great game only problem I have is 12 of his 14 shots were 3's.
  8. Replies
    46
    Views
    2,101

    Missing his best player?? The Greek freak is out?

    Missing his best player?? The Greek freak is out?
  9. Replies
    46
    Views
    2,101

    A few votes here n there would be consideration...

    A few votes here n there would be consideration wouldn't it? Lol

    I don't expect him to actually win it but I think he should get some recognition for the amazing job he's done, look at his roster...
  10. Replies
    46
    Views
    2,101

    Brad Stevens COY?

    IF the Celtics make the playoffs should Brad Stevens get serious COY consideration??

    Celtics are now a half game out of the playoff picture in the East. Stevens is coaching a team of spare parts...
  11. Replies
    19
    Views
    2,086

    Hence the "chances are slim"

    Hence the "chances are slim"
  12. Replies
    19
    Views
    2,086

    If Dallas keeps slipping they could miss the...

    If Dallas keeps slipping they could miss the playoffs!! Then Danny would look like a genius getting their first round pick!! ....around 15 games left n the other teams are like 4-5 games back so...
  13. Replies
    17
    Views
    1,496

    Hmm has he been signed any where else yet? That...

    Hmm has he been signed any where else yet? That team option might be looking good to his agent now
  14. Replies
    606
    Views
    33,069

    Young hasn't been showing much...might start...

    Young hasn't been showing much...might start losing time to Gigi
  15. Pierce v Lebron

    Pierce v Lebron
  16. Replies
    606
    Views
    33,069

    Man AD would look good in green...lol

    Man AD would look good in green...lol
  17. Replies
    606
    Views
    33,069

    I'd like to see if Young could have a break out...

    I'd like to see if Young could have a break out game of sorts with Bradley out.

    He's been getting consistent minutes lately but hasn't done anything to impressive with them yet.
  18. Replies
    606
    Views
    33,069

    Can he? Yeah sure Ideally I'd like him off...

    Can he? Yeah sure

    Ideally I'd like him off the bench tho but we'd have to get someone worthy of starting over him. My choice would be try to grab THarris in the off season.
  19. Replies
    17
    Views
    1,496

    I thought about signing him yesterday too but...

    I thought about signing him yesterday too but thought he'd goto a contender
  20. Replies
    606
    Views
    33,069

    Read that earlier and thought what a pointless...

    Read that earlier and thought what a pointless article. "Celtics to pursue every free agent!"

    Next head line : "Celtics want to try to win more games next year!"


    "Celtics want to land a star...
  21. Replies
    606
    Views
    33,069

    Wow

    Wow
  22. Replies
    606
    Views
    33,069

    Damn what's worst blowing a 26 point lead or...

    Damn what's worst blowing a 26 point lead or getting blown out by 26 lol Lebron is beasting the first half
  23. Replies
    606
    Views
    33,069

    Defense looks better but his shot hasn't been...

    Defense looks better but his shot hasn't been falling at all...
  24. I'm on the fence about it. I don't want to...

    I'm on the fence about it.

    I don't want to make the playoffs n be stuck in NBA wasteland as a sub .500 playoff team.

    I'd like the young guys getting the experience tho.

    I'd also like a...
  25. Replies
    606
    Views
    33,069

    Ok but they still scored 25 in the first, 24 in...

    Ok but they still scored 25 in the first, 24 in the second, 26 in the third and then blew us out in the fourth. Which is a lot more important than gaining a big lead in the first.
Results 1 to 25 of 200
Page 1 of 8 1 2 3 4