Like us on Facebook


Follow us on Twitter





Search:

Type: Posts; User: 4GiantWarrior9

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.35 seconds.

  1. Replies
    852
    Views
    22,190

    Sticky: didn't Hamilton have a history of meth abuse?...

    didn't Hamilton have a history of meth abuse? prob relapse from that, idk but ur RTL what a tornado if **** he's become
  2. Replies
    120
    Views
    3,645

    who needs Ludwick or Viciedo off the bench when...

    who needs Ludwick or Viciedo off the bench when we got Justin "mutha f'in" Maxwell! FTW!!!
  3. Replies
    852
    Views
    22,190

    Sticky: yeah, Sabez is trying to dig out change from his...

    yeah, Sabez is trying to dig out change from his sofa for Ludwick instead..Boch said we still don't have enough pass their prime veterans
  4. Replies
    1,000
    Views
    37,645

    Let the Bowermania magic happen once again! ...

    Let the Bowermania magic happen once again! Crazy how he was the Giants starting RF in the 2010 Opening Day lineup, there was definitely magic inside.
  5. Replies
    1,000
    Views
    37,645

    Crazy how he has a ring with the Giants...I still...

    Crazy how he has a ring with the Giants...I still remember his LOL attempt throwing out a runner out towards home plate (from LF) with the ball flying over Molina's head, hitting the backstop...I've...
  6. Replies
    105
    Views
    3,784

    Yup, there's no other way to go about it....trust...

    Yup, there's no other way to go about it....trust me, I don't buy into the fallacy of 2B players only hitting second..the report didn't clarify how far down the order Pagan will hit, i was assuming 2...
  7. Replies
    105
    Views
    3,784

    So Pagan down the lineup in the #2 spot or #6,7,8...

    So Pagan down the lineup in the #2 spot or #6,7,8 spot? Looks like they plan to bat Panik in the 2 spot, right now
  8. Replies
    107
    Views
    4,287

    that would be the best thread to follow during...

    that would be the best thread to follow during the 2015 season!
  9. Replies
    1,000
    Views
    37,645

    oh damn, didn't even know that DC legalizied it

    oh damn, didn't even know that DC legalizied it
  10. Replies
    852
    Views
    22,190

    Sticky: wow, that's just straight redonkoulous...looks...

    wow, that's just straight redonkoulous...looks like Shields is gonna have a payday
  11. Replies
    1,000
    Views
    37,645

    wow, Sabean that sneaky sneaky guy...if Moncada...

    wow, Sabean that sneaky sneaky guy...if Moncada turns out to be great like what the scouts are saying and we are the lucky team, I'd be like "Panda who?"
  12. Replies
    105
    Views
    3,784

    He probably heard about Japantown

    He probably heard about Japantown
  13. Replies
    1,000
    Views
    37,645

    idk, one thing to caution on is a full year of...

    idk, one thing to caution on is a full year of Panik so we'll just have to wait and see how he fairs out...but at some point it'll be nice to stretch the line up with Pagan, Panik, Aoki
  14. Replies
    1,000
    Views
    37,645

    yes yes yes!

    yes yes yes!
  15. Replies
    1,000
    Views
    37,645

    i wonder which is a better 1-2 combo,...

    i wonder which is a better 1-2 combo, Pagan/Scutaro or Pagan/Aoki...Now when I think about it the second is much better, since Aoki got speed
  16. Replies
    105
    Views
    3,784

    I guess that random website I posted in the...

    I guess that random website I posted in the offseason thread got some validity or got really lucky about the Giants interest in Aoki...in all seriousness, this signing is a really good deal but we...
  17. Replies
    105
    Views
    3,784

    Ha, lol...i'll put a bet at under, Aoki and...

    Ha, lol...i'll put a bet at under, Aoki and McGehee will be lucky if they even past 10
  18. Replies
    852
    Views
    22,190

    Sticky: idk, I thought j.sanchez for melky &...

    idk, I thought j.sanchez for melky & torres/ramirez for pagan in the same year was baseball sexy
  19. Replies
    1,000
    Views
    37,645

    and it leads to thinking that Sabz hasn't done...

    and it leads to thinking that Sabz hasn't done shet as of late
  20. Replies
    1,000
    Views
    37,645

    Lol, very true..its just that it seems like there...

    Lol, very true..its just that it seems like there hasn't been any type of movement lately n Spring Training is just around the corner
  21. Replies
    1,000
    Views
    37,645

    at this point I'll take anyone that can...

    at this point I'll take anyone that can contribute more than Blanco...like what lloyd said "SABEAN DO SOMETHING PLEASE"....he literally got worse than the last 2 offseasons after winning it all..
  22. Replies
    1,000
    Views
    37,645

    Crazy how the Giants didn't even think about...

    Crazy how the Giants didn't even think about signing Francsico to a minor league deal
  23. Replies
    852
    Views
    22,190

    Sticky: Seems like we couldn't match the A's in terms of...

    Seems like we couldn't match the A's in terms of prospects...but yeah, wth is going on with Oakland? I kinda questioned TB's move too by signing Cabrerra and letting Zobrist go, they got another...
  24. Replies
    1,000
    Views
    37,645

    yeah, my optimism has dwindled to a pulp

    yeah, my optimism has dwindled to a pulp
  25. Replies
    1,000
    Views
    37,645

    This offseason sucks the most out of the last...

    This offseason sucks the most out of the last four years due to Pablo leaving and the Giants replacing him with Casey McGehee FTW!!!!!!!! #3in5 FTW!!!!!!!
Results 1 to 25 of 200
Page 1 of 8 1 2 3 4