Like us on Facebook


Follow us on Twitter





Search:

Type: Posts; User: flgatorsandjags

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.20 seconds.

  1. lol, you talk about whole games and what games...

    lol, you talk about whole games and what games did i watch. I gave you a few plays on the Virgina whole game and you give me 8 mins of cut ups on Boston college lol.
  2. umm, from watching Louisville games. Dont really...

    umm, from watching Louisville games. Dont really have time to go through every game but here are a few

    https://www.youtube.com/watch?v=yDFgIDdwp9E&t=37m50s
    separates ball from WR on 3rd down
    ...
  3. Replies
    122
    Views
    3,386

    I agree

    I agree
  4. No way does he make it to the 4th. I dont see...

    No way does he make it to the 4th. I dont see him making to out of the 2nd, would be lucky if he made it to the 3rd. His problem is he tries to lay the wood instead of wrapping up the defender. He...
  5. Holliman in the 4th?

    Holliman in the 4th?
  6. I would be ok with it depending on who is still...

    I would be ok with it depending on who is still on the board.
  7. Ogbuehi has a torn ACL and Bortles needs help...

    Ogbuehi has a torn ACL and Bortles needs help now, you might have to overpay a little but its fine. We have the most cap space and Bulaga at the RT position would help Bortles big time. We are...
  8. Yes, would like to do that as well. We need...

    Yes, would like to do that as well. We need veterans on offense. I want to go defense in the draft and offense through free agency. Hopefully Dave offers Bulaga a nice contract, and then get a guy...
  9. Yeah, i like the idea. TO, Chad Johnson, Tebow,...

    Yeah, i like the idea. TO, Chad Johnson, Tebow, Jamarcus Russell. Like my friend said though, "I'm thinking it's aimed at players from the CFL the AFL and SFA's. Just a way to get them all in one...
  10. Haha, just seen that. It was the first thing...

    Haha, just seen that. It was the first thing that came to mind too. Mods can merge if the want
  11. NFL will hold veteran free agent combine in March

    http://www.nfl.com/news/story/0ap3000000459232/article/nfl-will-hold-veteran-free-agent-combine-in-march


    Is this where Tim Tebow makes his comeback?
  12. Been kinda thinking about the 2nd pick. We need...

    Been kinda thinking about the 2nd pick. We need to give Blake as much help as possible. Maxx if he is there but still go pick up one of the top TE in free agency. I think dont think Maxx gets...
  13. yeah, drafting him would be more on upside and...

    yeah, drafting him would be more on upside and potential IMO
  14. Replies
    639
    Views
    23,910

    Sticky: Nasty 360 dunk by Dipo to close it out. Peyton...

    Nasty 360 dunk by Dipo to close it out. Peyton always turns it up a notch in the 4th. This team is fun to watch. Vuc good again like always. Cant wait till Gordon gets back
  15. Replies
    85
    Views
    1,550

    Jeff Darlington ✔ @JeffDarlington Follow...

    Jeff Darlington ✔ @JeffDarlington
    Follow

    With head-coaching gigs suddenly fleeting, teams with OC jobs see opportunity. Iím told Jaguars would like to talk to Adam Gase.
  16. Our Dline was the strength of the team and was...

    Our Dline was the strength of the team and was 6th in sacks. The only DT I have seen mock to us is Leonard Williams but he can play all positions on the line. I think we trade back but, if we cant...
  17. The D line is terrible? You obviously didnt...

    The D line is terrible? You obviously didnt watch any games this past year.
  18. Replies
    122
    Views
    3,386

    1. Brian Bulaga, Joe Barksdale, or Orlando...

    1. Brian Bulaga, Joe Barksdale, or Orlando Franklin
    2. Devin McCourty
    3. Julius Thomas, Jordan Cameron, or Charles Clay
    4. Randall Cobb or Michael Crabtree
    5. Jason Worilds
    6. Byron Maxwell...
  19. Replies
    85
    Views
    1,550

    Are you talking about Hays Carlyon in this tweet?...

    Are you talking about Hays Carlyon in this tweet?

    Hays Carlyon ‏@HaysCarlyon

    Per @ryanohalloran (whose phone is dead): Former Bills coach Doug Marrone was at stadium today. Potential OL coach...
  20. Hays Carlyon ‏@HaysCarlyon 2m2 minutes ago ...

    Hays Carlyon ‏@HaysCarlyon 2m2 minutes ago

    #Jaguars blog: Third pick gains luster as Mariota enters draft. http://ow.ly/HkvNl
    0 replies 0 retweets 0 favorites
  21. Replies
    85
    Views
    1,550

    exactly

    exactly
  22. Replies
    85
    Views
    1,550

    I dont believe it, dont even know if it is true...

    I dont believe it, dont even know if it is true that we interview him. Maybe but I dunno. I would bet money though that he wont go anywhere to be a oline coach
    ...
  23. Replies
    85
    Views
    1,550

    We dont have a OC. Do you really think he will...

    We dont have a OC. Do you really think he will go from a head coaching job to come here and become a Oline coach when we dont even have a OC. lol. My bet is if he comes here it will be for the OC...
  24. Replies
    85
    Views
    1,550

    Why? Because Ryan O said it lol?

    Why? Because Ryan O said it lol?
  25. Replies
    85
    Views
    1,550

    Do you really believe that? LOL Dont believe...

    Do you really believe that? LOL

    Dont believe everything you hear
Results 1 to 25 of 200
Page 1 of 8 1 2 3 4