Like us on Facebook


Follow us on Twitter





Search:

Type: Posts; User: tbrown76

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.37 seconds.

  1. Replies
    16
    Views
    509

    i like mack..and glad we got him...he works...

    i like mack..and glad we got him...he works hard..because run defense takes a real effort...sacks will come...bright future for this kid
  2. even if we trade back i dont even care if we dont...

    even if we trade back i dont even care if we dont get the perceived "VALUE"...i know the use a system to calculate the worth of #1 pick..but this team is in need of mutltiple picks. Give some one a...
  3. we have some foundation pieces..and every game is...

    we have some foundation pieces..and every game is a game of inches..and burris consistently misses tackles and is beat in coverage..not saying one guy is to blame..but some key moments you replace...
  4. Replies
    1,068
    Views
    17,714

    Tho we are 0-6..this is far from worst raiders...

    Tho we are 0-6..this is far from worst raiders team i can recall..we will eventually run into a win..just hope we dont screw ourselves out of #1 pick lmao
  5. Replies
    1,068
    Views
    17,714

    Hopefully some one dumb enough to trade up for...

    Hopefully some one dumb enough to trade up for mariota
  6. Replies
    1,068
    Views
    17,714

    And we need major defensive help

    And we need major defensive help
  7. Replies
    1,068
    Views
    17,714

    We are more competitive..but the schedule is so...

    We are more competitive..but the schedule is so brutal..we may go 0-16..at least we get #1 pick
  8. Replies
    1,068
    Views
    17,714

    This team is just bad..cant waot for draft and...

    This team is just bad..cant waot for draft and free agency..we lack so much on defense
  9. Replies
    1,068
    Views
    17,714

    it would be nice to get a win...i live out here...

    it would be nice to get a win...i live out here in AZ and the arrogance of the local radio guys in regards to the cards is killing me..i generally root for the cardinals..but the local media is just...
  10. Replies
    32
    Views
    1,450

    Mcclains mind is in a better spot now....hes...

    Mcclains mind is in a better spot now....hes obviously grown up...he looks skinnier..which means he worked his butt off to get in shape..which means he was mentally prepared. If anything..maybe we...
  11. Replies
    1,139
    Views
    20,024

    we seem to math up decent in years past...but...

    we seem to math up decent in years past...but quivers is playing well...i actually dont have a terrible feeling about this one...so actually looking forward to seeing the "Sparano" effect..and if...
  12. Replies
    264
    Views
    8,923

    Sticky: great video....had my headphones on and at the...

    great video....had my headphones on and at the very end when the hole is filled...some one says off in the backrground we "put an M80 on that thing (the hole)" lmao!
  13. Poll: Well..these guys look flat..gotta say not sure...

    Well..these guys look flat..gotta say not sure about ausmus..see you next season fellas
  14. Poll: Not missin much..tigers look like they tryin too...

    Not missin much..tigers look like they tryin too hard..look real up tight
  15. Poll: sorryia...get the name right lol!

    sorryia...get the name right lol!
  16. Poll: I believe this blow was the death blow...fellas...

    I believe this blow was the death blow...fellas this series is over...you cant expect the offense to score 8+ runs every outing because your pen is so terrible. I wonder if their is a stat...but is...
  17. Poll: agree with you here..and I hope his performance...

    agree with you here..and I hope his performance just screwed himself out of some money.
  18. Poll: You just used my logic about hardy to describe...

    You just used my logic about hardy to describe max this year??...Man for man we are better than baltimore..gotta disagree...yes the beat us and executed at a high level..but by no means are the...
  19. Poll: well i could tell the guy was decent but hes...

    well i could tell the guy was decent but hes consider a no name in my book, last i recalled max was a cy young...my point was really was when was the last time in a ACE vs ACE matchup did our ace...
  20. Poll: Had to come back and say...pen is so...

    Had to come back and say...pen is so terrible..and sorryia is a bumb as well...worst pen ive ever seen
  21. Poll: Well here comes implosion..see u tomorrow...

    Well here comes implosion..see u tomorrow guys...joba is garbage...
  22. Poll: Typical bad luck..should be tied

    Typical bad luck..should be tied
  23. Poll: Hope we dont get swept..but again..shizer hasnt...

    Hope we dont get swept..but again..shizer hasnt been any good padt few starts..offense is only way we win this series...sooo..with that said..we in trouble
  24. Poll: Ask an oriole fan lol

    Ask an oriole fan lol
  25. Poll: Orioles pen is good..this game probably over

    Orioles pen is good..this game probably over
Results 1 to 25 of 200
Page 1 of 8 1 2 3 4