Like us on Facebook


Follow us on Twitter





Search:

Type: Posts; User: detzfish

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.41 seconds.

  1. Replies
    71
    Views
    2,686

    Who is the Eastern Conference favorite?

    Pistons hands down
  2. Replies
    54
    Views
    3,328

    2014 NBA Summer League Thread

    Looking forward to watching these guys today. I'll be at the game.
  3. Replies
    49
    Views
    2,524

    Pistons sign Jodie Meeks 3 Years 19 Mil

    So what you all thinks this means for kcp? Who would u want starting?
  4. Thread: What now?

    by detzfish
    Replies
    28
    Views
    1,286

    What now?

    Idk how it works but can we trade Monroe for a draft pick? He won't be under contract at that time and he can't negotiate until after the draft so it would seem to me that we would have to have...
  5. Replies
    418
    Views
    16,030

    2014 NBA Draft Discussion

    Wiggins and dre are gonna look nice in our lineup together for the next 15 years
  6. Replies
    296
    Views
    15,641

    Sticky: Official Detroit Pistons 2014 Offseason Thread

    Yeah I was thinking about love as a guy that would make sense to try to get. Idk what exactly they would be looking to get but I think we would have the pieces to make them consider a deal knowing...
  7. Replies
    418
    Views
    16,030

    2014 NBA Draft Discussion

    We always end up moving up a spot, this has to be our year to jump some teams.
  8. Replies
    418
    Views
    16,030

    2014 NBA Draft Discussion

    We're going to get a top 3 pick
  9. How will SVG handle the infamous Smith vs Monroe debate? And the roster as a whole?

    Don't know how to post tweets here but just read that svg will not resign Monroe
  10. How will SVG handle the infamous Smith vs Monroe debate? And the roster as a whole?

    Yeah you have to believe Monroe is on his way out. Hopefully they can make a sign and trade work and not lose him for nothing but we will see. I can see Villanueva being signed back now and think he...
  11. Sources: Pistons want Stan Van Gundy to coach, run basketball operations

    That Orlando team that went to the finals was not very talented outside of Howard. I'm not saying he will lead us to the finals but I like the move.
  12. Pistons pursuing SVG to oversee Basketball ops & HC position

    Ben Wallace couldn't shoot fts and still helped Detroit tremendously so I think we will be alright with Drummond sir.
  13. Thread: Regarding MCW

    by detzfish
    Replies
    46
    Views
    2,335

    Regarding MCW

    He's gonna be a nice player for a long time. With a better supporting cast id say 15-10 for a long time. Pissed the pistons didn't get him to pair with Drummond for a while
  14. Replies
    418
    Views
    16,030

    2014 NBA Draft Discussion

    Anyone really watched Gordon from Arizona play? I haven't watched but probably 1 game worth of him. Is he a guy that can play some sf or is he a legit pf?

    Wiggins or Parker would obviously be nice...
  15. Replies
    296
    Views
    15,641

    Sticky: Official Detroit Pistons 2014 Offseason Thread

    Smaller player but I would be interested in signing Anthony morrow this offseason depending on who we are able to draft. Would be a nice shooter to have off the bench.
  16. Replies
    46
    Views
    925

    GT: March 3rd-9th

    Kcp needs to play more. Stuckey has been terrible. Singler ain't the answer long term at sg so we need to see what we have with kcp. This teams frustrating as hell tho.
  17. Replies
    46
    Views
    925

    GT: March 3rd-9th

    Middleton and Calderon are both in the top 10 in the nba in 3 point percentage :)
  18. Replies
    46
    Views
    925

    GT: March 3rd-9th

    Yeah, just sucks not being able to stretch the floor at all. No way we should lose this game, they had 2 guys that were in the d league earlier this season playing quite a bit
  19. Replies
    46
    Views
    925

    GT: March 3rd-9th

    We need a shooter
  20. Replies
    46
    Views
    925

    GT: March 3rd-9th

    I know I'm the only one, but I still want to make the playoffs. Atlanta plays the clippers tonight and we play the celtics tomorrow so on paper it looks like we could only be back 2 games after this...
  21. Sticky: Official Detroit Pistons Off-Topic Thread V5.0: **** the Bulls, **** the Heat Edition

    Yeah I have it for xbox one
  22. Replies
    46
    Views
    925

    GT: March 3rd-9th

    We won :)
  23. Replies
    123
    Views
    4,721

    Tank town chase

    I don't believe I'm a wacko for it but if that's what you all wanna say that's fine. I'm such an idiot for wanting my team to win games. When the playoffs come around you all will be wanting to watch...
  24. Replies
    123
    Views
    4,721

    Tank town chase

    Yeah I'm still a wacko I guess.
  25. Replies
    31
    Views
    583

    GT: February 24-March 2

    Vincent goodwill tweeted earlier saying

    "Not to start speculation but sitting in Tom gores courtside seats is MSU coach tom Izzo, here to see draymond green"
Results 1 to 25 of 200
Page 1 of 8 1 2 3 4