Like us on Facebook


Follow us on Twitter





Search:

Type: Posts; User: scarylarry23

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.31 seconds.

  1. Damn that sucks on Brown...I was hoping...

    Damn that sucks on Brown...I was hoping Williamson would take over.
  2. Replies
    291
    Views
    22,839

    Sticky: Oh yeah we got Torreyes back! I know you mean...

    Oh yeah we got Torreyes back! I know you mean Gleyber and not that mole faced little bugger Ronald.
  3. Replies
    1,023
    Views
    83,104

    It's sad that Bryant's season is coming to an...

    It's sad that Bryant's season is coming to an end. Wish there were a ray or two of hope that he could be a September call-up (ie. Soler).
  4. Replies
    1,023
    Views
    83,104

    Yeah I remember the very next game after that he...

    Yeah I remember the very next game after that he went something like 2-4 with a double.
  5. N/m

    N/m
  6. I could not believe that this came out with Shaw....

    I could not believe that this came out with Shaw. He wasn't ever a favorite Titan of mine, but I loved having him on the team for what he was. He was great within his role. It really is too bad...
    ...
  7. Replies
    1,023
    Views
    83,104

    Second sentence of my post, "I know it's early."...

    Second sentence of my post, "I know it's early." Obviously if someone who's worth the slot is there you take them and pay them. I just appreciate an approach like 2014 considering where we were...
  8. Replies
    1,023
    Views
    83,104

    I'm really loving the pitching from this draft. I...

    I'm really loving the pitching from this draft. I know it's early. Thinking towards next years draft I kinda hope (if we stay in the 5-7 pick range) we go under slot College bat, we'll say DJ...
  9. Are you seriously trying to take credit after two...

    Are you seriously trying to take credit after two weeks of facing 2nd and 3rd stringers? I'm pretty sure nobody was upset with the pick. Also I'm pretty sure the guy who should, and will, start did...
  10. I think I may or may not have jinxed him.

    I think I may or may not have jinxed him.
  11. I'm seriously loving what my seeing from Mett. ...

    I'm seriously loving what my seeing from Mett.

    EDIT: Right when I say that Hagan basically hands the ball to SJB.
  12. The defense has been attrocious...Sensabaugh has...

    The defense has been attrocious...Sensabaugh has been getting torched and BWW hasn't had the greatest showing.
  13. https://m.youtube.com/watch?v=zGCSoWAGO0k

    https://m.youtube.com/watch?v=zGCSoWAGO0k
  14. Replies
    727
    Views
    22,554

    Has Hendricks threw more than 100 yet? I feel...

    Has Hendricks threw more than 100 yet? I feel like every game he's incredibly efficient. Maybe the Cincy debut or his last start at Colorado. Too lazy too look.
  15. Replies
    1,023
    Views
    83,104

    Hendricks is the man. I'm not gonna get into what...

    Hendricks is the man. I'm not gonna get into what number he is in the rotation or what he could be. I don't care for that as long as he's a kick *** piece in our rotation who keeps doing what he do....
  16. Replies
    1,023
    Views
    83,104

    Okay thanks. Yeah I figured there would be...

    Okay thanks. Yeah I figured there would be something in there like that or we wouldn't have ended up with Turner in the first place.
  17. Replies
    1,023
    Views
    83,104

    Question. Say with Doubront where he's on rehab...

    Question. Say with Doubront where he's on rehab how long can he possibly stay down there to not use a 25 man spot? Is there a time limit per se? Say they put Turner on the phantom DL (like some rule...
  18. Replies
    727
    Views
    22,554

    I despise Gomez. ****ing hated him when the Twins...

    I despise Gomez. ****ing hated him when the Twins came to Wrigley in '08
  19. Replies
    727
    Views
    22,554

    Haha I was unaware of the Braun Segura thing....

    Haha I was unaware of the Braun Segura thing. That's good ****. Only would've been better if Braun were on the receiving end.
  20. Replies
    1,023
    Views
    83,104

    Sweet thanks man.

    Sweet thanks man.
  21. Replies
    1,023
    Views
    83,104

    I hope I phrase this properly. Noticed the pitch...

    I hope I phrase this properly. Noticed the pitch to strike ratio in that article, I was wondering what a strike/pitch ratio is? Obviously it's better to throw more strikes...Just kinda like what...
  22. Replies
    218
    Views
    21,551

    I'd also be more than fine with that.

    I'd also be more than fine with that.
  23. Replies
    218
    Views
    21,551

    I'd be fine with giving up Christian Villanueva...

    I'd be fine with giving up Christian Villanueva type?

    EDIT: JP beat me to it.
  24. Replies
    218
    Views
    21,551

    Awesome! I feel like I'm irrationally excited...

    Awesome! I feel like I'm irrationally excited about this...
  25. MOM!!!!! The Meatloaf! Javy did it!

    MOM!!!!! The Meatloaf! Javy did it!
Results 1 to 25 of 200
Page 1 of 8 1 2 3 4