Like us on Facebook


Follow us on Twitter





Search:

Type: Posts; User: Zander 77

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.31 seconds.

  1. Replies
    47
    Views
    1,921

    Poll: .....thank God for Kyle Lobstein? Bring on...

    .....thank God for Kyle Lobstein?

    Bring on football :/.
  2. Replies
    163
    Views
    5,170

    :crying:

    :crying:
  3. Replies
    163
    Views
    5,170

    Rofl.

    Rofl.
  4. Replies
    163
    Views
    5,170

    Lol.

    Lol.
  5. Replies
    163
    Views
    5,170

    This is getting ridiculous....

    This is getting ridiculous....
  6. Replies
    163
    Views
    5,170

    So by my count.... Verlander and Scherzer are...

    So by my count....

    Verlander and Scherzer are the only ones left on the bench at this point? With Soria and Sanchez both on the DL...is Ray with the team yet?
  7. Replies
    163
    Views
    5,170

    He's the anti-closer! Closers can't pitch in...

    He's the anti-closer!
    Closers can't pitch in non-save situations.
    Blow can't pitch in save situations!
  8. Replies
    163
    Views
    5,170

    Joe Nathan in....the official sign for "we'd...

    Joe Nathan in....the official sign for "we'd rather lose than waste Porcello today."
  9. Replies
    163
    Views
    5,170

    Yeah, as long as you're connected to the...

    Yeah, as long as you're connected to the internet, there's a live ticker at the bottom of some game modes.
  10. Replies
    163
    Views
    5,170

    I turned the radio off after Al Al's balk....sit...

    I turned the radio off after Al Al's balk....sit down to play some MLB14 the Show and it scrolls across the bottom that we're up 5-4? Go figure.
  11. Replies
    41
    Views
    2,160

    Poor Ahoda :( The trophy for best rotation was...

    Poor Ahoda :(

    The trophy for best rotation was halfway to Oakland when it was redirected back to Detroit though :D.

    Love the trade. Jackson probably wasn't going to resign, and even if he...
  12. Replies
    432
    Views
    13,703

    Sticky: :puke: :bs: :burn:

    :puke: :bs: :burn:
  13. Replies
    50
    Views
    1,184

    Poll: Sanchez VS Ryu wouldn't be a shabby game three...

    Sanchez VS Ryu wouldn't be a shabby game three either.
  14. Sticky: Lol this.

    Lol this.
  15. Replies
    50
    Views
    1,184

    Poll: ....because it's gonna be the World Series this...

    ....because it's gonna be the World Series this year!
  16. Replies
    115
    Views
    1,531

    Poll: So if it wasn't enough last time around...after...

    So if it wasn't enough last time around...after tonight, can we start the Porcello for the ASgame train yet?
  17. Replies
    115
    Views
    1,531

    Poll: Yep, and our last super slam(down three in the...

    Yep, and our last super slam(down three in the ninth) was Alan Trammel in 88.
  18. Replies
    115
    Views
    1,531

    Poll: It's even better than that.... Rajai hit the...

    It's even better than that....
    Rajai hit the walk off slam tonight, on the 30th anny of the 84 team.
    The last time the Tigers hit a walk off slam, it was 10 years ago by Carlos Pena, celebrating...
  19. Replies
    113
    Views
    1,840

    Poll: ....I never wanted to trade him.....

    ....I never wanted to trade him.....
  20. Replies
    81
    Views
    1,182

    Poll: He has a chance to hit at least 40 this year. I...

    He has a chance to hit at least 40 this year. I definitely didn't see the home run power coming from him this year.
  21. Pretty sure next week is ALL wall, ala S2E9...

    Pretty sure next week is ALL wall, ala S2E9 Blackwater Bay, so my money is on last episode of the season.
  22. God these last three episodes are going to be so...

    God these last three episodes are going to be so freaking epic.
  23. Replies
    432
    Views
    13,703

    Sticky: Robbie Ray gonna stick around for at least...

    Robbie Ray gonna stick around for at least another start....

    http://mlb.mlb.com/news/article.jsp?ymd=20140518&content_id=75954606&notebook_id=75954748&vkey=notebook_det&c_id=det
  24. Replies
    105
    Views
    1,249

    Poll: Would you rather have Adam Everett? ;)

    Would you rather have Adam Everett? ;)
  25. Replies
    17
    Views
    622

    Not to mention this upcoming draft is supposed to...

    Not to mention this upcoming draft is supposed to be a really good year for pitching.
Results 1 to 25 of 200
Page 1 of 8 1 2 3 4