Like us on Facebook


Follow us on Twitter





Search:

Type: Posts; User: dnl123

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.39 seconds.

  1. Why the hell would you want the best player in...

    Why the hell would you want the best player in the world with the ball in his hands to play off the ball?
  2. Replies
    1,639
    Views
    74,569

    So glad it is finally over! :cheers: We got the...

    So glad it is finally over! :cheers: We got the best we could have asked for, but I will miss watching KLOVE. Cavs are definitely my 2nd favorite team.
  3. Replies
    1,895
    Views
    90,636

    haha, that's pretty funny. In what way does that...

    haha, that's pretty funny. In what way does that make any sense?
  4. Lebron takes Cleveland to the ECSF in 2009-2010...

    Lebron takes Cleveland to the ECSF in 2009-2010 and then leaves for Miami, the next year the team implodes and loses an NBA record 21 straight games and in his 4 years away they get the #1 pick 3...
  5. Replies
    2,197
    Views
    105,874

    Sticky: Yeah that's a lot of money for Thad, I'm starting...

    Yeah that's a lot of money for Thad, I'm starting to think we should just go forward with Bennett. He's cheaper and I think with his weight loss and stuff he should improve into a solid rotational...
  6. Replies
    1,639
    Views
    74,569

    Nice to see something positive happen for us! I...

    Nice to see something positive happen for us! I know people always say they feel for Cleveland fans and I get that, but Minnesota fans have had a rough 10-20 year span since the Twins won in 1991. We...
  7. Replies
    515
    Views
    22,181

    If Kevin Love helps the Cavs win a championship...

    If Kevin Love helps the Cavs win a championship in the next 3 years will you admit you were wrong?
  8. Replies
    1,639
    Views
    74,569

    If Bennett is an all star I'm Miles Davis.

    If Bennett is an all star I'm Miles Davis.
  9. Replies
    68
    Views
    4,483

    I would say that is a pretty pessimistic...

    I would say that is a pretty pessimistic viewpoint in my opinion, but I have no evidence to refute it because we're talking about potential and the future.
  10. Replies
    1,639
    Views
    74,569

    haha me too. I love watching the arguments. Plus...

    haha me too. I love watching the arguments. Plus I am a big Lebron fan. This whole situation made me an even bigger Lebron fan because he had a big part in getting us Wiggins haha.
  11. Replies
    1,639
    Views
    74,569

    Best case scenario, and gotta say a memorable...

    Best case scenario, and gotta say a memorable summer for me. I remember all of us hoping Lebron's decision would be Cleveland just so this scenario would play out. Now here's the question. What is...
  12. Nobody makes an important life decision for one...

    Nobody makes an important life decision for one simple reason. I'm sure seeing the potential in Cleveland was a big reason but I don't think it was the main factor.
  13. Replies
    2,197
    Views
    105,874

    Sticky: I wouldn't put too much stock into a video that...

    I wouldn't put too much stock into a video that is edited to make Rubio look bad. You could make quite the compilation of Kobe's worst misses and he's an all time great scorer. That said, it looks...
  14. I agree, I feel like people are so dang cynical...

    I agree, I feel like people are so dang cynical nowadays that there can't be a trade that is good for both teams. I think this particular case is a good example that it can happen.
  15. I'm not insinuating that at all man! I am a...

    I'm not insinuating that at all man! I am a Wolves fan who has actually watched Love play. He's a top 5 offensive player in the league right now and the stats say he was only behind Durant and Lebron...
  16. Replies
    2,197
    Views
    105,874

    Sticky: Before I comment I want to thank you for giving...

    Before I comment I want to thank you for giving us a freaking break from all the Love crap. We should all just agree to leave it alone for a while. Yes I realize this is a forum and we can talk about...
  17. Are we really debating how good Kevin Love is? Is...

    Are we really debating how good Kevin Love is? Is this really how stupid some NBA fans are?
  18. I'm totally using it.

    I'm totally using it.
  19. Replies
    1,639
    Views
    74,569

    Sorry if you've answered this already but do you...

    Sorry if you've answered this already but do you really think a Love for Wiggins trade won't happen or do you just not want it to happen?
  20. Replies
    311
    Views
    17,801

    I saw Paul George and the Pacers against the...

    I saw Paul George and the Pacers against the Wolves up close in person once and I couldn't believe how skinny his legs were. There's a lot of guys like this in the NBA now and I wonder if there's a...
  21. Replies
    1,639
    Views
    74,569

    I don't think you appreciate how good KLove is....

    I don't think you appreciate how good KLove is. The asking price is high because statistically he was the 3rd best offensive player in the league last year. He's 25 years old and he's a freak...
  22. Replies
    1,639
    Views
    74,569

    I seriously can't wait till all you retards from...

    I seriously can't wait till all you retards from the NBA forum stop invading our TWolves forum and posting BS.
  23. Plus I love the Twolves forum and all the guys in...

    Plus I love the Twolves forum and all the guys in it and I think we have some of the most realistic and intelligent discussions about the NBA on this site. Most of us try not to be biased and most of...
  24. Replies
    170
    Views
    5,257

    The trade is inevitable, let's just stop talking...

    The trade is inevitable, let's just stop talking about it for a few weeks until we know something worth talking about!
  25. Nothing, I think I read it with a wrong context....

    Nothing, I think I read it with a wrong context. And I don't have a problem with you at all! I just disagree about your valuation of certain NBA players.
Results 1 to 25 of 200
Page 1 of 8 1 2 3 4