Like us on Facebook


Follow us on Twitter





Search:

Type: Posts; User: JaySmoke

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.35 seconds.

  1. Replies
    32
    Views
    661

    u dont seem to understand... THATS THEY GAVE HIM...

    u dont seem to understand... THATS THEY GAVE HIM A 10 YARD CUSHION...any CB who can match his speed will shut him down (chris houston) im not mad about u having faith in him, its just your acting...
  2. Poll: yes anyother WR who is active.. turner wouldnt...

    yes anyother WR who is active..

    turner wouldnt be able to catch it because he would still be running to it.(slow)

    too bad he is inactive tho broham:cool:
  3. Replies
    32
    Views
    661

    dude u act like ginn is some superhuman WR... ...

    dude u act like ginn is some superhuman WR...

    hes been a bust and is still a bust, nothing has changed.

    give it up already.

    if he gets 100 yards on jammer u can personally ban me from this...
  4. Poll: lol turner doesnt count he is inactive for a...

    lol turner doesnt count he is inactive for a reason.


    B

    U

    S

    T
  5. Poll: lol i guarantee he didnt make either catch...

    lol i guarantee he didnt make either catch because he probably thought a saftey was going to lay him out he isnt a true WR he cathes then drops or goes out.. i told you, they gave him cushion for...
  6. Replies
    104
    Views
    2,006

    :facepalm: If i had insults in one of my posts...

    :facepalm:

    If i had insults in one of my posts ud ban me :laugh: god i own u.

    i dont know if i should reply to this.


    but what the hell...

    you are such a homer, i would tell you...
  7. Replies
    1,000
    Views
    15,663

    usc = the most overrated team in college...

    usc = the most overrated team in college football.. there in a crappy division and lose to crappy team every year... if they played in the sec theyd b a 7 win team each year
  8. Replies
    104
    Views
    2,006

    you think your a being a good fan because you...

    you think your a being a good fan because you pick the phins to win and defend all there bum players?

    well your not your just being ubsurd.

    team aint goin nowhere with that offensive attack
    ...
  9. Replies
    104
    Views
    2,006

    you do know the colts had 8 in the box, plus they...

    you do know the colts had 8 in the box, plus they gave him so much cushion, they pretty much just let him have everything underneath.. he sucks he dropped 2 important passes, no two ways about it.....
  10. Replies
    104
    Views
    2,006

    bottom line ginn sucks it doesnt matter what u or...

    bottom line ginn sucks it doesnt matter what u or dphins thinks..

    im sure tony and bill wqill deal with this weak *** WR core come season end..

    ginn will be gone hopefully dude is ***
  11. Thread: Gibril Wilson

    by JaySmoke
    Replies
    94
    Views
    3,114

    its thinking like this to why the dolphins suck...

    its thinking like this to why the dolphins suck every year.. why take a Dlineman?

    we have missed out on so many great players to take lineman and other busts...

    DT is not a need, we stop the...
  12. Replies
    80
    Views
    1,874

    lol @ penny he had to have a running start...

    lol @ penny

    he had to have a running start just so he could reach the endzone from 40 yards away..

    and the last play 30 yards out.. he has no arm strength at all.. he was supposed to lob it and...
  13. Replies
    211
    Views
    8,356

    i dont love him..

    i dont love him..
  14. Thread: Gibril Wilson

    by JaySmoke
    Replies
    94
    Views
    3,114

    idk... mays is big and tall like smith he...

    idk...

    mays is big and tall like smith he still needs work he cannot come in a be a starter.. not to mention he is from usc aka bust/overrated university

    berry on the other hand is nfl ready he...
  15. Thread: Gibril Wilson

    by JaySmoke
    Replies
    94
    Views
    3,114

    eric berry >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...

    eric berry >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> taylor mays..

    taylor mays is overrated plus he from USC...

    USC is a bust factory

    Id like Dez Bryant 1st
    Major Wright safety from FLorida or...
  16. Poll: btw this dumb *** coachingstaff thinks this team...

    btw this dumb *** coachingstaff thinks this team is good enough to just run when they get inside the 40 and kick field goals, and run the ball all game then back it up with a defense? You cant just...
  17. Poll: im so pissed still this team needs change.. QB...

    im so pissed still this team needs change.. QB
    and needs a whole new WR core and TE

    not these average *** players the fins love
  18. Poll: The official draft DEz Bryant campaign has...

    The official draft DEz Bryant campaign has begun...

    Night
  19. Poll: B4 I go gerbil Wilson is a big ****in waste of...

    B4 I go gerbil Wilson is a big ****in waste of ****in mother**** money
  20. Poll: ****ing ******** man this **** coachingbmakes me...

    ****ing ******** man this **** coachingbmakes me sick

    ****ing beat ourselves
  21. Poll: Ginn sucks 2 dropped td passes Conservative...

    Ginn sucks 2 dropped td passes

    Conservative play calling

    Bad coaching


    We face rivers next week :smh:

    **** this **** mutherfuxker
  22. Poll: Haynos

    Haynos
  23. Poll: Why are they play action WTF ted smh we lost

    Why are they play action WTF ted smh we lost
  24. Poll: :o

    :o
  25. Poll: Wow this is really bad 55 yds in 55 seconds :pity:

    Wow this is really bad 55 yds in 55 seconds :pity:
Results 1 to 25 of 200
Page 1 of 8 1 2 3 4