Like us on Facebook


Follow us on Twitter





Search:

Type: Posts; User: krest213

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.35 seconds.

  1. Replies
    400
    Views
    19,024

    ^^^ yep

    ^^^ yep
  2. Daryn Colledge is a phin

    Daryn Colledge is a phin
  3. Replies
    33
    Views
    1,288

    Poll: the heck you talking about? win Or Lose?

    the heck you talking about?
    win Or Lose?
  4. Replies
    31
    Views
    1,690

    that is him i remember reading that too

    that is him i remember reading that too
  5. Agree with everything that you said.. what i...

    Agree with everything that you said..

    what i realize about dolphin fans is that no matter what it is or how it is done

    4ever will be *****ing about something
  6. Replies
    713
    Views
    28,063

    [/B] agree but the we all know the real reason...

    [/B]

    agree but the we all know the real reason why this getting special attention

    too be honest they did not have to show them kissing on camera like this.

    they have no respect for people...
  7. what not to like about the pick no body knows if...

    what not to like about the pick
    no body knows if he was gonna be there if we traded down
    all speculation and it fix a major problem that we had

    please stop following the crowd
  8. remidn me of AJ Edds was suppose to be to us

    remidn me of AJ Edds was suppose to be to us
  9. Replies
    713
    Views
    28,063

    this whole tweet **** is stupid freedom of...

    this whole tweet **** is stupid
    freedom of speech is over with
  10. Replies
    31
    Views
    1,690

    DT Anthony Johnson C Cody Larsen Brock Jensen...

    DT Anthony Johnson
    C Cody Larsen
    Brock Jensen qb
    Gator Hoskins TE/FB But Reminds me of Charles clay alot
    Garrison Smith DE
    Derrell Johnson OLB

    i see 2-3 guys in that list making this team
  11. Replies
    31
    Views
    1,690

    a few will make this team and thats my 2 players...

    a few will make this team and thats my 2 players i am picking
  12. Replies
    713
    Views
    28,063

    Taylor Lewan is a very interesting prospect...

    Taylor Lewan is a very interesting prospect...
  13. Replies
    109
    Views
    3,581

    you were so on point... so much for my sig lmao.....

    you were so on point... so much for my sig lmao.. so glad his gone and you nailed it with your post..
  14. Replies
    109
    Views
    3,581

    who else will exit the building?

    who else will exit the building?
  15. yes big ben threw a fwd lateral man Karma's a...

    yes big ben threw a fwd lateral

    man Karma's a *****--- glad Brown step out. they wish they had wallace would have been a TD
  16. if the trend continue we should win

    if the trend continue we should win
  17. wowww. finese

    wowww. finese
  18. SMH... you with your negativity

    SMH... you with your negativity
  19. Replies
    308
    Views
    9,400

    i don't know what's worst the locker room...

    i don't know what's worst

    the locker room saying Richie is like a brother(black) or the entire dolphins Org
  20. either RT is bad (which i think) or the play...

    either RT is bad (which i think)
    or the play calling is bad(also think)

    it seems that every team can get an avg qb and make them play better then us at any giving day
  21. Replies
    623
    Views
    21,438

    Eric DeCosta and David Shaw sounds good to me a...

    Eric DeCosta and David Shaw sounds good to me
    a man can dream
  22. Replies
    308
    Views
    9,400

    This dolphins Organization i tell you

    This dolphins Organization i tell you
  23. Replies
    328
    Views
    9,187

    SMH,,, there's a video out on TMZ where he...

    SMH,,, there's a video out on TMZ where he dropping the N-word and pouncey hugging him and ****..
    someone should hit him with the black 8 ball on the head.
  24. Replies
    1,494
    Views
    52,677

    you right on so many thing but i just think he...

    you right on so many thing
    but i just think he doesn't have it
  25. should have a 7th for britt lol yes gibs was...

    should have a 7th for britt lol

    yes gibs was clicking
Results 1 to 25 of 200
Page 1 of 8 1 2 3 4