Like us on Facebook


Follow us on Twitter





Search:

Type: Posts; User: DodgerPride000

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.13 seconds.

  1. I actually agree with a lot of this especially...

    I actually agree with a lot of this especially the bolded part

    that justin guy is the definition of a Kobe hater
  2. they are all bad ... Kobe's are the best because...

    they are all bad ... Kobe's are the best because he is Kobe
  3. Replies
    134
    Views
    6,151

    wrong. very wrong. :facepalm:

    wrong. very wrong. :facepalm:
  4. Replies
    134
    Views
    6,151

    homer

    homer
  5. watch Kobe play one time ... he is the best

    watch Kobe play one time ... he is the best
  6. Replies
    134
    Views
    6,151

    nope because you're very wrong ... I love the...

    nope because you're very wrong ... I love the Giants pitching
  7. Replies
    134
    Views
    6,151

    Awesome ... you're a mind reader :speechless: ......

    Awesome ... you're a mind reader :speechless: ... you just told ME what I think of the Giants team ... wow
  8. not my definition .... if you call that getting...

    not my definition .... if you call that getting dunked on then you're wrong
  9. Replies
    134
    Views
    6,151

    Honestly I'd go with Giants lineup over Rangers...

    Honestly I'd go with Giants lineup over Rangers ... and that's coming from a guy who doesn't think much of the Giants lineup
  10. How exactly did he dunk on Dwight? lol .......

    How exactly did he dunk on Dwight? lol .... Dwight wasn't even there when he dunked it ... he just put his hand there at the end
  11. Replies
    134
    Views
    6,151

    Yes but you listed them in the top 5 as well as...

    Yes but you listed them in the top 5 as well as many other people on here
  12. Kobe is the best SF in the NBA actually ... don't...

    Kobe is the best SF in the NBA actually ... don't care about stats or anything ... he is the best
  13. Replies
    134
    Views
    6,151

    Can someone explain to me how the Rangers have a...

    Can someone explain to me how the Rangers have a good lineup?????? I dodn't even like their lineup with Hamilton, Napoli, and Michael Young ... they don't have anything now ... Beltre is their only...
  14. Great elevation, but he didn't dunk it ... he...

    Great elevation, but he didn't dunk it ... he threw it in ... AND .... It wasn't on Dwight lol ... not at all ...
  15. Replies
    134
    Views
    6,151

    Texas? Nats? ehhh

    Texas? Nats? ehhh
  16. Replies
    134
    Views
    6,151

    umm no homer but Dodgers lineup is way better...

    umm no homer but Dodgers lineup is way better then Giants lineup even if Crawford sucks

    If Belt was Barry Bonds ... it might still be the Dodgers tbh lol
  17. Replies
    134
    Views
    6,151

    nope

    nope
  18. Replies
    134
    Views
    6,151

    sorry but not even close. great pitching tho :D

    sorry but not even close. great pitching tho :D
  19. Replies
    134
    Views
    6,151

    yeah I agree. I just think they could be...

    yeah I agree. I just think they could be dangerous ... just my opinion
  20. Replies
    134
    Views
    6,151

    agree with the second part ... but why will...

    agree with the second part ... but why will Boston have trouble scoring runs??? What is weak about their lineup?
  21. Replies
    134
    Views
    6,151

    this. plus I wanna add that Middlebrooks will be...

    this. plus I wanna add that Middlebrooks will be a complete stud ... then if they can get Drew back on track ... it will be a scary offense ... a lot of question marks yes but amazing potential
  22. Replies
    134
    Views
    6,151

    yeah idk I am a big fan of some of their players...

    yeah idk I am a big fan of some of their players ... I guess that's why
  23. Replies
    134
    Views
    6,151

    forgot that one ... though you can certainly add...

    forgot that one ... though you can certainly add them .... however ... not sure what they are going to get from Hunter or Martinez
  24. Replies
    134
    Views
    6,151

    I like their lineup ... Victorino Pedroia...

    I like their lineup ...

    Victorino
    Pedroia
    Ellsbury
    Ortiz
    Middlebrooks
    Napoli
    Gomes
    Salty
  25. Replies
    134
    Views
    6,151

    Best Lineup?

    I know a lot can change before opening day and will change ... because a lot of free agents still have to sign and trades can also be made ... but ... in a somewhat boring part of the MLB offseason...
Results 1 to 25 of 39
Page 1 of 2 1 2