Like us on Facebook


Follow us on Twitter





Search:

Type: Posts; User: Verbal Christ

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.36 seconds.

  1. Yea right the highest paced team will have a hard...

    Yea right the highest paced team will have a hard time moving the ball.

    Troll harder.
  2. These people just don't get it. I'd be livid...

    These people just don't get it. I'd be livid paying 15 million per for a guy who just has to be a role player. I'd expect more return on my investment, but then again I'm not a Dallas owner or fan....
  3. Wrong. Parsons had that chance many,many times....

    Wrong. Parsons had that chance many,many times. When Harden was off, or out of the lineup he had his shot. It was usually TJones or one of the other guys who would come through. Did you even watch...
  4. Parsons will be the biggest albatross contract in...

    Parsons will be the biggest albatross contract in the NBA .. He couldn't be the 3rd wheel with bonafide stars in Howard and Harden, yet he's going to be the difference maker with Dirt and Chucker? ...
  5. And yet Parsons is? While they both share the...

    And yet Parsons is? While they both share the same stats? Isnt that ironic? LOL

    If you would have responded in context instead of just spouting off, you would have noticed that a component of the...
  6. Your arguing that the amount of the contract...

    Your arguing that the amount of the contract didn't have a negative impact on the overall team salary due to the 'ingenious' money moving abilities of Cuban. Reminds me of the Geico commercials ......
  7. Ha, "shot down every argument" like when you...

    Ha, "shot down every argument" like when you tried to convince the world Dallas was a good defensive team?? Lol. Dallas fan started the flame war with the gloating and shot taking, now they wanna...
  8. All of this bickering with the presumption that...

    All of this bickering with the presumption that Parsons will become a 1st option All Star right?

    Riiiight.

    The way Maverick fan spins it and nonchalantly deflects the outrageous size of the...
  9. Child please. How can you make a comment like...

    Child please. How can you make a comment like "Lakers would beat them easily" preceded by "if they make the playoffs"

    Hilarious.
  10. And yet the Rockets are the ones who look bad...

    And yet the Rockets are the ones who look bad for not resigning him? What are you implying that Parsons is somehow equal to LBJ,Melo or Bosh? Good for him he took his money and ran, its the Amercian...
  11. Everyone just keeps spewing "Harden and Howard...

    Everyone just keeps spewing "Harden and Howard sure think highly of themselves ... didn't work ... huh huh DERP" .... I mean Howard coming back from injury and on a minimum touch/shoot rate had a...
  12. STAGE 1 shared by most street gangs and...

    STAGE 1 shared by most street gangs and characterized by despair, hostility, and the collective belief that "life sucks."

    STAGE 2 filled primarily with apathetic people who perceive themselves...
  13. HA! Riiiiiight the money had nothing to do...

    HA!

    Riiiiiight the money had nothing to do with it. LMAO c'mon man now you're just being gullible.
  14. Why not just keep piling on in the other I HATE...

    Why not just keep piling on in the other I HATE DWIGHT thread? Hey guess what soggy bottoms, Dwight just took a wicked growler ... start a thread about that. LOL
  15. Funny. What exactly did I cherry pick. I pointed...

    Funny. What exactly did I cherry pick. I pointed out that your claim that the Mavs play good defense is false. With black and white statistical info to back it up. You can look it up and maybe...
  16. Haaa so we are gonna cherry pick for our...

    Haaa so we are gonna cherry pick for our arguments now. Nice. After looking it up, even in a championship year and with the DPOY it was only 8. I don't think your claim that is a defensive system...
  17. Sportswriter voting on HOF: "hmmmmm where is the...

    Sportswriter voting on HOF: "hmmmmm where is the refined his game box, I don't see it so that I can check it off"

    pfffff this guy.
  18. Last years Tyson Chandler or the year before...

    Last years Tyson Chandler or the year before that? LOL the Mavs defense rating was 22 last year year before that it was 19, that says it all, blame personnel if you want.
  19. You mean somebody like Trevor Ariza?

    You mean somebody like Trevor Ariza?
  20. Replies
    72
    Views
    2,313

    Yea Dwight invented the whole "im gonna cry my...

    Yea Dwight invented the whole "im gonna cry my way out of this city because the team sucks and I want to go win a ring" approach.

    Lakers fans cant believe someone wouldn't want to play there.
    ...
  21. Dude you are way late to the party. It's a pretty...

    Dude you are way late to the party. It's a pretty common understanding around here now that the Mavs are contenders and probably top 4 in the west. Duh.

    I see a team that lost its 3,4,5 options...
  22. Replies
    72
    Views
    2,313

    People are sooo mad grrrr Lol

    People are sooo mad grrrr

    Lol
  23. LOL ... so at first it was "OMG such a great...

    LOL ... so at first it was "OMG such a great signing this moves US up in the west and will be a difference maker"
    to
    "Meh, no biggie he was never gonna get any playing time anyways and we are...
  24. A career 50% shooter and 21.5 PPG is a chucker?...

    A career 50% shooter and 21.5 PPG is a chucker? What wacko galaxy do you live in?
  25. Replies
    146
    Views
    5,655

    pfffff then stop speaking on them. Every other...

    pfffff then stop speaking on them. Every other day there is a bash H'town thread and you sure go out of your way to jab and mock. Your funny. Get over Dwight already dude, its been a year.

    The...
Results 1 to 25 of 200
Page 1 of 8 1 2 3 4