Like us on Facebook


Follow us on Twitter





Search:

Type: Posts; User: usaintwinnin

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.36 seconds.

  1. i dont feel sorry for any players with the wealth...

    i dont feel sorry for any players with the wealth of information that has been out for many yrs now. you take the job knowing the risks. hence the ridiculous salary for taking those risks to line the...
  2. i dont know about anyone else, but the south is...

    i dont know about anyone else, but the south is rising......lol. Tampa is beefing up their D, and I saw someone wright that they are not worried about Jackson in Atlanta!! really? Im worried if we...
  3. Replies
    68
    Views
    2,816

    i just hope we are not gonna keep rotating...

    i just hope we are not gonna keep rotating players in the middle infield. I think Hiro will be everyday SS, but i would yhink you would want some continuity with turning DP's with your 2B. sometimes...
  4. that ***** funny!!

    that ***** funny!!
  5. Replies
    171
    Views
    4,303

    i thought we were interviewing someone next week...

    i thought we were interviewing someone next week for the DC.
  6. Replies
    171
    Views
    4,303

    I hope smith don't leave, or Ellis for that fact....

    I hope smith don't leave, or Ellis for that fact. We got a lot of talent on that d line an lb core. I think this d with Ryan ha the potential to be better than Williams defense.
  7. Poll: they been in my rivalry rankings since we were in...

    they been in my rivalry rankings since we were in same division. I never forget or forgive. I say take it to em all, Car, Atl, TB, Stl, 49ers, and who ever else wants to get in the way next season.
  8. Replies
    171
    Views
    4,303

    I like Ryan. Yes he's big on corners, but (I...

    I like Ryan. Yes he's big on corners, but (I don't claim to follow college faithfully) from what I hear this is a good class for corners.
  9. I knew as soon as the rams fell through that we...

    I knew as soon as the rams fell through that we were gonna grab Ryan. I like it too.
  10. hahahhahaha, i know i been M.I.A. , but im back...

    hahahhahaha, i know i been M.I.A. , but im back fellas!! and already lookin forward to next season.
  11. I saw someone say us in the 3-4 is weird? I say...

    I saw someone say us in the 3-4 is weird? I say the DOME PATROL IS BACK!!!!!!!! Can't wait for next year.
  12. Replies
    342
    Views
    14,924

    I just want to say with the 4-4 or 8 in the box,...

    I just want to say with the 4-4 or 8 in the box, you add pressure on your DB's which you and Spags stated is our area of concern. So would be wise NOT to put more pressure on our weakspot.
  13. Replies
    28
    Views
    913

    my concern is brees and colston. you talk about...

    my concern is brees and colston. you talk about this offense the way everone talked about the Pats D the last few yrs. mastermind using average players to put a quality team out there, and we all...
  14. Replies
    12
    Views
    633

    I never agreed more to any post or statement than...

    I never agreed more to any post or statement than this one right here. "We play to the level of our opponents, and that comes back to bite us in the ***. We need to go out there and play to the best...
  15. Replies
    18
    Views
    842

    Oh yeah!!! I'm back fookers.....lol.

    Oh yeah!!! I'm back fookers.....lol.
  16. Replies
    43
    Views
    956

    And as for the Wynn run..............give the...

    And as for the Wynn run..............give the F,U,C,K,I,N,K, ball to EVANS. He was only our bruiser, a.k.a short yrdge back 2 yrs ago and plows thru people. If you were gonna run it that is. That...
  17. Replies
    43
    Views
    956

    I love the fact that this thread is called "...

    I love the fact that this thread is called " Another year down the tubes" like we have not been the team to beat since drew and company came together in 06. MT you always make me glad that someone...
  18. Replies
    13
    Views
    778

    I have a prediction......lol. We need help on our...

    I have a prediction......lol. We need help on our line.( a.k.a.) LT. 2007-4 multi sack games, 2008-2 multi sack games, 2009-5 multi sack games, 2010- already have 5 multi sack games. it's not hard to...
  19. Replies
    12
    Views
    683

    Just so I get this right. The offensive line is...

    Just so I get this right. The offensive line is worse off without J. Brown ( yeah I know he was hurt lst yr ). But we had more people to keep in and check on Bushrods side. With our top 2 backs out...
  20. I love that it's a Vikes fan that started this...

    I love that it's a Vikes fan that started this thread on our forum.....lol.----------------------------------------------------P.S. How is Favre doing?......lol.
  21. Replies
    22
    Views
    1,089

    It's kinda hard to have that deep passing attack...

    It's kinda hard to have that deep passing attack going with no run threat or screen game. It's just a little easier for the D's to play cover 3's and 2's against us.
  22. Replies
    22
    Views
    1,089

    Hell NO for moss and our 3rd ranked D does not...

    Hell NO for moss and our 3rd ranked D does not need merriman as of now IMO.
  23. Do'nt think we will need him, so if he is'nt 100%...

    Do'nt think we will need him, so if he is'nt 100% I say let him sit another week. Betts and Ivory should be able to hold it down this week.
  24. Blujaysrock, I would like to start by saying "...

    Blujaysrock, I would like to start by saying " Mannnn I never get shotgun " and end by saing " Check ya later ".
  25. Replies
    19
    Views
    791

    It does'nt matter. With all that we are still...

    It does'nt matter. With all that we are still just a missed FG away from being 4-0. If any other team had won the superbowl and was 4-0 the next season everyone would be sreaming REPEAT. If it was...
Results 1 to 25 of 200
Page 1 of 8 1 2 3 4