Like us on Facebook


Follow us on Twitter





Search:

Type: Posts; User: FKNRUEHH925

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.85 seconds.

  1. Replies
    630
    Views
    19,250

    Can't hurt revis... But revis is way more of a...

    Can't hurt revis... But revis is way more of a head case then harvin... I honestly don't think harvin gets a monster deal like most people assume I think harvin will get top 10 money but not top 3....
  2. Replies
    630
    Views
    19,250

    1st round pick tho? That's way to much to give...

    1st round pick tho? That's way to much to give up..imo austin is going to be better than harvin.. good move for Viks imo.. Viks now have two first round picks and can movep in the first round now to...
  3. Replies
    18
    Views
    919

    If he gets traded he will sigh a contract he...

    If he gets traded he will sigh a contract he won't be a rental. He just wants to play LT and he was having a pro bowl season before he got hurt. He wants to play LT and a team in need of a LT he can...
  4. Replies
    18
    Views
    919

    He is the kc chiefs LT. When he is healthy he is...

    He is the kc chiefs LT. When he is healthy he is a top 15 LT he has been healthy most of his career except last season. Kc wants him to slide to g or RT and he refuses. KC has shown intrest in...
  5. Replies
    18
    Views
    919

    Would you Trade For Branden Albert?

    Albert has said many times he feels disrespected with the rumors of switching to RT or G. Kc has the number one pick and seems to be leaning towards Luke. I hear rumors Albert is on the trade market....
  6. could not have said it better myself and like i...

    could not have said it better myself and like i keep explaing to people is that we would have selcted glennons, nassib, barkley with that second pick and Smith is hands down better than those guys.....
  7. agreed. these guys both know how to build winners...

    agreed. these guys both know how to build winners and im excited about the moves they are making. they are not afraid to make things happen and thats something KC has never in 20 years.
  8. Replies
    56
    Views
    3,917

    dont lock KC to pick a LT/RT with pick one.. dont...

    dont lock KC to pick a LT/RT with pick one.. dont forget kc spent a 2nd round pick and a 3rd round pick on LT and RT last draft.. they also played well when albert got hurt. they should only get...
  9. ur basically saying if Kap came in for a few...

    ur basically saying if Kap came in for a few plays or the last quarter of the game.. that evrything smith did that whole game doesnt matter.. thats complete ********. if smith gets hurt 3rd or fourth...
  10. your taking away smiths stats just to validate...

    your taking away smiths stats just to validate what your trying to say.. ur basically saying " oh nvm about those TDS those dont count" or "nvm those extra 70% completion % or those extra 200 yards"...
  11. hahaha ^ smh! if thats the case then those times...

    hahaha ^ smh! if thats the case then those times smith sat for kap you have to recalculate all smiths stats to then because he was getting rotated just as much as kap was... but u wont do that...
  12. where are you getting this from? i got my info...

    where are you getting this from? i got my info directly from NFL.com i copied it all directly from the 2012-2013 stat line. im not sure if that adds in playoffs also or what makes your stats...
  13. and i know mccluster and wylie are fast but...

    and i know mccluster and wylie are fast but mccluster is really not a burner and wylie is our 5th string wr so we dont get a qb based on his skill set. i say this before anyone starts quoting 40 times
  14. basically his first year? there is no such...

    basically his first year? there is no such thing!! no matter how many games he played, sitting a year and a half is NOT rookie anymore. he had a full year to sit and learn and he had a second half...
  15. thanks.. took like 20 mins haha

    thanks.. took like 20 mins haha
  16. i know lots of people have been giving there...

    i know lots of people have been giving there opinion on smith and there has already been pages of debate. i am a little late to this convo so if some things i say have already been said im sorry. but...
  17. Replies
    293
    Views
    15,593

    What about kc swaps first round picks with the...

    What about kc swaps first round picks with the jets moving the jets up 9 or so spots..the jets get there qb...kc moves back to 9 gets Tyler Wilson and revis and kc also gives jets the 34 pick... Jets...
  18. Replies
    59
    Views
    7,075

    I was wanting KC to look at Mallet. But I was...

    I was wanting KC to look at Mallet. But I was thinking a third at best. But a 1st round and in the top10?? Nooooo way. Browns have a shot at Wilson and even geno smith who both have higher ceilingsiI...
  19. Replies
    29
    Views
    1,178

    i didnt expect CJ to gain an extra 100 yards...

    i didnt expect CJ to gain an extra 100 yards since i posted this wow
  20. Replies
    29
    Views
    1,178

    Will A WR Ever?

    Easy question.. watching the Lion game and CJ closing in on Jerry Rice 1800 yards season.. my question is..will a WR ever get to 2000 yards for the season and what WR has the best chance to get there?
  21. Replies
    80
    Views
    3,493

    I'm so tired of people complaining... All year I...

    I'm so tired of people complaining... All year I hear " oh poor me Romo sucks we need to bench him, oh god Vick sucks.. ponder.." blah blah.. I would kill to have any of those guys... U should be...
  22. I picked them winning the afc west, and winning...

    I picked them winning the afc west, and winning one playoff game. I'll admit it
  23. I have Matt cassel and Brady Quinn as my qbs and...

    I have Matt cassel and Brady Quinn as my qbs and I see some people complaining about Romo and vick... I would kill for a real Qb who can at least complete a pass
  24. Poll: Come on man I didn't wanna get off topic until I...

    Come on man I didn't wanna get off topic until I read this.. do Ravens fans really think its because of Flacco they have been to the playoffs? That amazing D and ray rice is the ONLY reason. Which is...
  25. Poll: Come on man I didn't wanna get off topic until I...

    Come on man I didn't wanna get off topic until I read this.. do Ravens fans really think its because of Flacco they have been to the playoffs? That amazing D and ray rice is the ONLY reason. Which is...
Results 1 to 25 of 200
Page 1 of 8 1 2 3 4