Like us on Facebook

Follow us on Twitter

More Activity

19 Visitor Messages

  1. Yo so sorry.... Just notice this.

    I think the league is rigged, so no matter what, this is a 7 game series.

    But Raps are playing good down the stretch. SO we will see what happens in game 7, in the last 5min.
  2. View Conversation
    So, our teams face off in round 2.

    After watching the series with the Pacers, my main question for you is, how are you going to prepare for Cleveland
  3. View Conversation
    hey man i thought maybe youd wanna join a new nba forum. just check it out and lemme know what you think.
  4. View Conversation
    Lol, I don't see anything to apologize about; that's your own personal decision. I actually thought that the Spurs would be a great choice for him overall too. Duncan/Pop could help him deal with his Immaturity issues, and eventually pass the team onto him. similar to what Robinson did with Duncan, but in that case there was much less issues on maturity.

    Looking at the forum right now, it looks like he might be signing with the Rockets. Should be interesting, cause Harden also is ball dominant (not as much as Kobe), and I'm wondering if that'll cause issues between the two. I'm also interested if Josh Smith goes to Houston via S/T for Asik and Maybe Lin.

    Either way, there are two things that we can be sure of: the celebration of Houston Fans, and the 125 threads of "Dwight Howard's a *****" from some of the more annoying Laker fans that inhabit this site.
  5. View Conversation
    Lol, that would definitely be something else. I can imagine what the NBA forum would become. It's already bad now, with all of the people who still complain about Lebron leaving Cleveland, and the big three forming together. Howard to the HEAT would pretty much make it a hellstorm of mad people and baiters
  6. View Conversation
    I can imagine that someone is still celebrating the HEAT's second title in a row hahaha, congratulations
  7. View Conversation
    Are you a Dwight fan also?
  8. View Conversation
    Thank you! looking forward to heat lakers finals... btw Okc just ****ed themselves ... now Lakers vs Heat is almost a wrap
  9. View Conversation
    I would still trade Bosh for Howard given the opportunity, so you never know...
  10. d12fan

    The Lakers can be come scary GOOD, and I also think the league is rigged, soooo.... HEAT vs Lakers or Clippers
Showing Visitor Messages 1 to 10 of 19
Page 1 of 2 12 LastLast
Page 1 of 2 12 LastLast
About Dade County

Basic Information


Enjoy Haters

Quote Originally Posted by IKnowHoops View Post
As a rookie Micheal Beasley averaged 13.9pts per game on .472 shooting. Do you know how many times Kobe Bryant or Tracy Mcgrady shot at that percent or better? Never in there whole careers. If Beas can be what he was when he was a rookie (he won't hell be better) then the heat are coming away with another steal.


Total Posts
Total Posts
Posts Per Day
Visitor Messages
Total Messages
Most Recent Message
05-12-2016 12:10 AM
General Information
Last Activity
10-22-2016 11:07 PM
Join Date